Markíza dnes urobila z odhaľovania loga svojej chystanej sestry, televízie Doma, celodennú udalosť. Na svojom webe postupne otvárala grafickú oponu, pod ktorou sa črtalo budúce logo ženského kanála. Definitívne ide o verziu, ktorú si televízny líder zaregistroval v júni na úrade priemyselného vlastníctva. Z dvoch rôznych variantov štylizácie písmena "a" vyhrala oblá verzia.
Dominantou loga je symbol srdca, ktorý nahrádza písmeno "o" v slove Doma. Graficky je znázornené vo forme "stuhy nakreslenej jedným ťahom", podobne ako charakteristický symbol materskej Markízy.
Približne mesiac a pol pred štartom televízie Doma požiadala Markíza Radu pre vysielanie a retransmisiu o zmeny v jej licencii. Ide o drobnú úpravu názvu programovej služby a podielov programových typov. Z názvu chystanej sestry televízneho lídra vypadlo "TV", v schválenej žiadosti o zmenu licencie figuruje už iba slovo "Doma". Markíza tiež navýšila podiel dramatických programov stanice Doma z 82 na 91 percent. Viac informácií.
TV Doma má spustiť vysielanie na začiatku jesennej sezóny. Orientovaná bude na mladší ženský segment vo veku 12 až 54 rokov, materský kanál odľahčí o telenovely a ženské seriály. Spustenie druhej televízie označuje Markíza za "krok lídra pre potreby trhu". Doma sa spomedzi slovenských televízií stretne na trhu s tematickou stanicou televízie Joj - Joj Plus. Ale len čiastočne. Tá totiž cieli predovšetkým na ľudí starších ako 40 rokov. Viac informácií.
Priebeh odhaľovania loga TV Doma na webe Markíza.sk