Zábavnú šou s hudobnými rebríčkami vráti Markíza do vysielania od 25. novembra. Vysielať sa bude rovnako ako v jarnej sezóne v stredu o 20:30. V programe má vyhradených 125 minút, témou prvého vydania sú „bláznivé hitovky“.
V stredajšom slote budú na Chart Show po novom nadväzovať reprízy skeč-šou Kredenc, ktoré sa vysielali doteraz v pondelok po premiérovom vydaní. Nové diely zostávajú v pondelkovom nasadení po Hornej Dolnej o 21:40.
Zo stredy na pondelok sa posunie Farma, ktorá pôjde po Kredenci o 22:10. Reality šou sa teda bude vysielať v pondelok, utorok, vo štvrtok a v piatok, keď po bežnom zostrihu nasleduje Duel.
Po nasadení Chart Show sa na chvíľu zredukuje periodicita Búrlivého vína, ktoré je v programe v utorok a vo štvrtok. Od 30. novembra sa ale vinárska sága objaví aj v pondelkovom slote, kde vymení Hornú Dolnú. Seriál tak pôjde naďalej trikrát týždenne, v pondelok mu na Joj bude konkurovať Inkognito, v utorok Divoké kone a vo štvrtok zatiaľ V siedmom nebi.
Chart Show nasadí Markíza do stredajšieho slotu, ktorý v rámci jesene už „preobsadzovala“. Joj v ňom nadštandardne funguje šou Česko Slovensko má talent. Markíza proti nej najprv nasadzovala Búrlivé víno, potom svoj najsilnejší seriál Horná Dolná, no následne ustúpila a komediálny hit posunula na pondelok. Stredajší prime-time patril po presune opäť Búrlivému vínu.
Joj dovysiela Talent finálovým prenosom v sobotu 21. novembra, no ani potom podľa programových plánov so šou neskončí. Na stredu 25. novembra, keď Markíza vyrukuje s Chart Show, avizuje zostrih Česko Slovensko má talent – To naj... Najzaujímavejším momentom z piateho ročníka talentovej šou vyhradí priestor do 22. hodiny, nasledovať bude sitcom Svet podľa Evelyn.
Chart Show je posledným z avizovaných formátov pôvodnej tvorby pre jesennú štruktúru Markízy. S reláciou počíta televízia aj v budúcom roku.
Vysielať ju začala na jeseň 2014, keď úvodné dva diely vyrobila v spolupráci s českou Novou. Druhú časť zaradila Markíza vlani na Silvestra.
Hudobná relácia vyrábaná podľa formátu nemeckej RTL sa potom do štruktúry vrátila v marci, keď Markíza nasadila reprízy aj premiérové časti. Ich priemerná výkonnosť do konca mája priniesla v komerčnej cieľovke trhový podiel 26,9 percenta. Pri zarátaní oneskorenej sledovanosti mala Chart Show priemernú sledovanosť 291-tisíc mladších divákov.
V 12+ bol priemerný share nižší, v jarnej sezóne sa pohyboval na úrovni 22,4 percenta. V priemere si Chart Show pozrelo 429-tisíc divákov (Live + sledovanie v rovnaký deň).