Markíza umiestni Susedské prípady do celého týždňa v slote o 17:55, televízia avizuje premiérové diely, s reprízovou epizódou počíta v piatok.

Koleso šťastia testovala Markíza vlani v lete, kde sa mu darilo striedavo. Od konca septembra súťaž v slote vymenil seriál Búrlivé víno.

Klasická televízna šou, ktorá sa vysielala u nás ešte v 90. rokoch, sa následne na Markíze vrátila pred Vianocami charitatívnymi špeciálmi. Koleso šťastia pokračovalo aj v novom roku, no s neuspokojivými ratingami. Markíza formát stopla, hoci v programových plánoch figuroval aj v ďalších týždňoch. 

Tohtoročné časti priniesli Markíze v podvečernom slote priemernú sledovanosť 100-tisíc divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54 pri podiele 10,9 percenta. V 12+ mala relácia priemerne 196-tisíc divákov a share 11 percent. 

Markíza s týmito číslami v dôležitom slote v access-prime zaostáva za Joj, ktorá pred spravodajským blokom nasadzuje takisto licencovanú šou – Moja mama varí lepšie ako tvoja.

Jej výkonnosť je o poznanie silnejšia – napríklad v predošlom týždni v piatok mala relácia 214-tisíc divákov v 12 – 54 (24 %) a 380-tisíc v 12+ (21,4 %). Markíza bola s Kolesom šťastia na podiele 10,3 percenta v komerčnej cieľovke, keď súťažnú reláciu sledovalo 92-tisíc mladších divákov. V 12+ ich bolo 186-tisíc (10,4 %).

Zo scripted reality sérií má okrem Susedských prípadov Markíza pripravenú aj novinku Policajné prípady. Televízia nakrúcala aj nové diely Búrlivého vína, pri ktorom avizuje v aktuálnej sezóne premiérovú sériu. Vrátiť by sa mala práve do podvečerného slotu Kolesa šťastia.

Slot po 18. hodine, keď sa zhromažďujú pred televízormi diváci, je pre Markízu problematický od štartu Moja mama varí lepšie ako tvoja. Predtým Markíza v slote dominovala s pôvodnými seriálmi. Od jesene 2015 v podvčeroch skúšala formáty Bez servítky, Majster pekár, Rodinné prípady, reprízy sitcomu Susedia, ako aj Susedské prípady, ktoré vytiahla aj v tomto prípade.

Najstabilnejšie fungovalo v slote Búrlivé víno, ktoré sa do tohto nasadenia dostalo v minuloročnej jarnej sezóne. Silnejší ako v strategickej cieľovke 12 - 54 je však seriál u starších divákov, a teda v cieľovke 12+.