Markíza naďalej vo veľkom recykluje, pribudne Reflex z reprízovými reportážami

Magazín Reflex bude televízia Markíza od 6. januára 2008 vysielať aj v nedeľnom slote o 19:30 pod názvom Reflex špeciál. "Pôjde o zostrih najlepších reportáží uplynulého týždňa." povedala pre Mediálne.sk PR manažérka Markízy Narcis Liptáková.

V tomto čase Markíza doposiaľ vysielala reláciu Slovensko hľadá SuperStar 3 - magazín (vývoj sledovanosti) a do 2. septembra 2007 v spolupráci s Tiposom finančnú hru Zlatý dážď (vývoj sledovanosti). Obe relácie dosahujú podpriemerné trhové podiely okolo tridsiatich percent.

Markíza naďalej vo veľkom recykluje, pribudne Reflex z reprízovými reportážami

Reflexu sa darí v pracovných dňoch v konkurencii spravodajstiev TV Joj a STV pravidelne stúpať nad hranicu 40-percentného trhového podielu.

"Reflex sa veľmi dobre etabloval na trhu a získal široký divácky záujem. Svojimi reportážami pravidelne priťahuje k obrazovkám Markízy viac divákov ako spravodajstvo konkurenčných staníc," dodala Liptáková.

Nedeľa bola dňom, kedy Správy STV dosahovali najvyšší podiel z celého týždňa od 21 do 25 %. Markíza totiž vtedy vysielala súťaže s Tiposom alebo posledné štyri mesiace magazín Superstar, relácie rádovo až o desať bodov slabším trhovým podielom, ako denne vysielaný Reflex. Ak sa kompilátu najlepších reportáží bulvárneho magazínu Markízy podarí zopakovať úspech denného premiérového Reflexu, Správy STV môžu prísť o svoj najlepší deň, ktorý zásadne zvyšoval ich priemerný týždenný počet divákov.

Správy STV mali napríklad v 49. týždni priemerne 363 tisíc divákov, Noviny Joj 575 tisíc a Televízne noviny Markízy 1 262 tisíc. Spravodajstvo STV má v bežné dni nad 330 tisíc divákov, v nedele aj o vyše sto tisíc viac.