Koniec poplachu v Markíze. Piatkový výkon nového denného seriálu Sľub bol iba jednorazovým výkyvom. V pondelok sa jeho výkon opäť vyšvihol nahor a stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V cieľovke 12+ má Sľub za sebou mimoriadne vyrovnaný súboj s večerným jojkárskym Rančom.
Pondelková epizóda Sľubu v cieľovej skupine 14-56 dosiahla 7,6 % sledovanosť s 28,9 % trhovým podielom. Celkovo si jedenástu epizódu Sľubu pozrelo 444-tisíc divákov v cieľovke 12+. Zaujímavosťou je, že jojkársky Ranč v hlavnom vysielacom čase zaznamenal rovnakú celkovú sledovanosť. V mladšom publiku (14-56) už za Sľubom výraznejšie zaostával, aj napriek tomu uhral solídnu 5,9 % sledovanosť s 20,4 % trhovým podielom.
Priama, podvečerná konkurencia Sľubu, nemala šancu oproti dennému seriálu. Jojkárska šou Bez servítky v cieľovke 14-56 zaznamenala 4,7 % sledovanosť, pričom si ju pozrelo 305-tisíc divákov. Podvečerné kvízy STVR sa zapísali do rebríčka v širšej cieľovke 12+, keď Duel šampiónov celkovo sledovalo 269-tisíc divákov a reláciu Všade dobre, doma naj 242-tisíc divákov. Ďalšie relácie STVR sa do rebríčka nezapísali, ani hlavná spravodajská relácia Správy STVR, ani hlavný večerný program.
Čo sa stalo so Sľubom v piatok?
Záver pracovného týždňa nebol pre Markízu radostný. Jej denný seriál Sľub uzavrel druhý týždeň vo vysielaní najväčším prepadom sledovanosti doteraz. Sľub sa rapídne prepadol v mladšej cieľovej skupine, ale aj celkovom publiku. Vôbec po prvýkrát klesol pod 400-tisícovú hranicu divákov. Navyše v piatok denný seriál na diaľku porazili programy, ktoré Slováci dobre poznajú.
Desiata epizóda Sľubu v piatok v cieľovej skupine 14-56 uhrala iba 5,8 % sledovanosť s 23,8 % trhovým podielom. Celkovo si premiérovú epizódu pozrelo 375-tisíc divákov. Sľub na diaľku v cieľovej skupine 14-56 porazila večerná multirepríza Harryho Pottera. Štvrtý film série s podtiulom Ohnivá čaša zaznamenal 5,9 % sledovanosť s 23,5 % trhovým podielom. V cieľovke 12+ Sľub porazila premiérová epizóda Milujem Slovensko na STVR. Celkovo si zábavnú šou pozrelo 391-tisíc divákov. Milujem Slovensko dýchalo Sľubu na krk aj v cieľovke 14-56 s 5,6 % sledovanosťou a 18,4 % trhovým podielom.