Matka Markízy Central European Media Enterprises (CME) má dva varianty programovej štruktúry TV Doma: jeden hovorí o bohatej vlastnej produkcii po vzore rumunskej TV Acasa. Druhý posúva projekt druhého kanálu Markízy do roviny recyklačnej stanice Novy. K balíku známych informácií o TV Doma dnes pripojil denník Sme ďalšie.
Variant so silnejšou vlastnou produkciou podľa Sme hovorí o ženskom spravodajstve, magazínoch a talkshow. Presne na týchto žánroch stavia pôvodnú produkciu rumunská sestra Acasa. "Novácky", zrejme šetriaci variant, má podľa denníka "víkendový čas vyčlenený na zábavné programy preberané z Novy" či vysielanie na Slovensku už neúspešne vyskúšanej dennej Ulice.
Podľa denníka má majiteľ Markízy so Slovenskom širšie plány: rok po TV Doma má byť spustená slovenská obdoba kanálu Nova Cinema, rok na to detský kanál. Šéf multikanálovej stratégie spoločnosti na Slovensku Gorazd Slak ešte na jeseň pre Mediálne.sk hovoril, že na trh veľkosti Slovenska je len jeden nový kanál Markízy málo. Viac o expanzii CME na Slovensku.
Na druhej strane, CME pre krízu expanziu zmierňovalo: aktuálne je pozastavený projekt česko-slovenskej verzie Music Television. Viac o pozastavení MTV.
Mediálne.sk už začiatkom mesiaca informovalo, že Doma má štartovať ešte tento rok. Konkrétnu otázku o auguste Markíza nekomentovala. Aj podľa materiálov, ktoré získalo Sme, je štart naplánovaný na mesiac trinásteho výročia Markízy: august. Viac o prípravách, štruktúre TV Doma a multikanálových aktivitách CME na teritóriu Slovenska a Česka.