V predošlých sériách Farmy sa hralo o 50-tisíc eur, televízia tak v tomto prípade motivuje záujemcov výhrou vyššou o 25-tisíc. Oproti Ostrovu, ktorý je jesennou obmenou Farmy, je zas suma o 25-tisíc eur nižšia.

Ostrov podľa licencie Survivora však Markíze nepriniesol očakávané čísla sledovanosti, a tak sa televízia spoľahne na osvedčenú Farmu. V poradí ôsma séria by sa vzhľadom na už prebiehajúci výber súťažiacich mohla dostať na obrazovky začiatkom budúceho roka.

Markíza aj tentoraz potrebuje od uchádzačov vyplnenie podrobného formulára, ktorý už má po novom rovnako ako ďalšie kastingové výzvy na webe Shortaudition.com.

Televízia sa pýta na vyznanie, tetovania, nárečie, ale aj na to, ako adept rieši konflikty, za čo sa najviac v živote hanbí alebo či už bol niekedy trestne stíhaný. Dvere majú otvorené aj cudzinci respektíve Slováci, ktorí žijú v zahraničí.

Markíza vysielala Farmu vlani na jeseň a s novou sériou s účastníkmi z predošlých sérií vyrukovala hneď následne na jar. Siedma séria mala priemernú sledovanosť vyššiu ako predošlá.

Všetky odvysielané diely od februára do mája videlo 259-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 26,9 percenta. V 12+ bola priemerná výkonnosť ostatnej Farmy na úrovni 490-tisíc divákov pri podiele 27,9 percenta. V oboch prípadoch ide o hodnoty nad staničným priemerom Markízy.

Prvú Farmu vysielala Markíza v medzisezónnom období v lete 2011. Reality šou je licencovaný formát švédskej produkčnej spoločnosti Strix Television AB.