Markíza láka na deň otvorených dverí. Prísť majú aj Šeherezáda a Onur

Oslavy 15. výročia vzniku televízie Markíza vyvrcholia tradičným každoročným eventom Deň otvorených dverí (DOD). Trhový líder láka divákov do svojho areálu v Záhorskej Bystrici prostredníctvom série upútaviek s jeho hlavnými celebritnými tvárami.

Markíza láka na deň otvorených dverí. Prísť majú aj Šeherezáda a Onur

Spoty sú súčasťou aktuálnej kampane "Srdečne vám ďakujeme", ktorú Markíza spustila v polovici júla. Doposiaľ pozostávala zo self-promo spotov, jinglov, zdravíc významných osobností či špeciálnej spomienkovej webstránky. Na DOD divákov pozývajú napríklad Zlatica Puškárová, ktorá láka na možnosť vyskúšať si moderovanie relácie Na telo, Patrik Švajda či Milan "Junior" Zimnýkoval. Kampaň je nasadená aj v printoch.

Hlavným ťahákom podujatia má byť účasť hlavných predstaviteľov úspešnej tureckej telenovely Tisíc a jedna noc Bergüzar Korel a Halita Ergença. Markíza avizuje aj viacero hudobných vystúpení, autogramiádu, prehliadky štúdií a prenosových vozov či zábavné atrakcie pre deti.

Deň otvorených dverí 2011 sa uskutoční v sobotu 20. augusta, potrvá ako vždy od rána do podvečerných hodín. Markíza aj teraz odvysiela v rámci svojho programu aj niekoľko živých vstupov z podujatia – v programových plánoch sú štyri krátke a jeden hodinový poludňajší špeciál s podtitulom "Pódium plné hviezd a veľkých prekvapení!". Stanica sa riadi rovnakým modelom ako po minulé roky.

Markíza organizuje DOD každoročne od svojho vzniku. Minulé leto sa na ňom malo zúčastniť 37-tisíc ľudí. Podobnú akciu robila aj Slovenská televízia, deň otvorených dverí v troch štúdiách STV bol v rokoch 2005 a 2006. Vrátil sa ešte v roku 2008. Verejnoprávna televízia ho zvykla robiť na Deň detí, 1. júna. Televízia Joj plánuje v septembri obnoviť obdobnú sériu eventov Jojka v meste.