Cez víkend sa objavila oficiálna správa o tom, že Adela Vinczeová odriekla účasť v Let’s Dance turné, ktoré odštartuje v októbri a tanečná šou počas mesiace prejde celé Slovensko. Ihneď sa rozšírili špekulácie o tom, čo zmenila názor najlepšej slovenskej moderátorky a či dáva Markíze definitívne košom.
„S Adelou sme sa pôvodne dohodli na jej účasti v troch mestách Let’s Dance turné. Jej rozhodnutie nezúčastniť sa na turné však rešpektujeme. V každom meste bude zostava účinkujúcich do istej miery pozmenená, podľa ich časových možností, objavia sa v nej obľúbené tváre prevažne z posledných troch sezón televíznej verzie Let´s Dance,“ povedala pre Mediálne Andrea Macáková, šéfka PR v televízii Markíza.
Zároveň odmieta akékoľvek špekulácie o neúčasti Viktora Vinczeho vzhľadom na jeho aktivitu v spravodajských odboroch Markízy. „Rozhodne nie. Odmietame takéto prepojenie. Let’s dance turné nie je televízny program, je to halové podujatie, kde pracujete pri výbere moderátorov s inými kritériami, ktoré sú adekvátne takémuto nastaveniu,“ reagovala televízia v oficiálnom vyhlásení.
Let’s Dance turné bude moderovať speváčka Tina spolu s Luciou Hlaváčkovou, ktorá je súčasťou šou posledné dva roky.
Bude to definitívny koniec Adely v Markíze? Rozhodne nie. „Adela Vinczeová aktuálne účinkuje v programe Možné je všetko!. Televízia Markíza má vždy záujem spolupracovať s najlepšími a v tomto ohľade, samozrejme, aj s Adelou Vinczeovou,“ doplnila Macáková.
Let’s Dance turné bude plné tých najväčších hviezd, ktoré zažiarili v tanečnej šou. K Nele Pociskovej, Jánovi Koleníkovi, Janke Kovalčikovej, Gabriele Marcinkovej, Adamovi Bardymu, Jakubovi Jablonskému, Vratkovi Sirágimu, Jánovi Tribulovi, Anne Jakab Rakovskej sa pripoja aj Juraj Loj, Zuzana Kubovčíková Šebová a manželia Ivana a Marián Gáboríkovci.
„Televízia Markíza prenáša najobľúbenejšiu šou z televíznej obrazovky do športových hál. Priaznivci Let’s Dance tak uvidia program naživo v javiskovej podobe. Veľmi sa tešíme, že môžeme s Markízou priniesť dobrú náladu ľuďom na celom Slovensku,“ povedal Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza.
Vonku sú aj prvé detaily o jednotlivých tanečných šou. Podľa oficiálnych informácií z televízie si diváci užijú až dvojhodinovú šou, pričom alternácie účinkujúcich sa budú uverejňovať postupne, vždy niekoľko dní pred konkrétnym podujatím.

STVR nečakane vyrukuje s novou šou, o ktorej sa nevedelo: A trúfa sa postaviť Dunaju

Šéf agentúry Call Crispy: Kreativita a nápady sú dôležitejšie ako majiteľská štruktúra

Kovačič podáva na Markízu žalobu na súd, svoju výpoveď považuje za protiprávnu
