Markíza jemne modifikuje svoju grafiku, pripravuje novú sériu jinglov

Televízia Markíza v súlade s predchádzajúcimi vyjadreniami svojho kreatívneho riaditeľa Romana Kettnera nenasadí do vysielania špeciálne jingle určené na obdobie jari a Veľkej noci. Markíza nechce draho nakrúcať sezónne identy, plánuje však podľa sezón modifikovať už nakrútené materiály. Celý rozhovor s Romanom Kettnerom.

Jemná modifikácia nastane v rámci grafických koncoviek, kde zimné motívy nahradia jarné. Podľa Kettnera ich televízia začne používať v priebehu piatka. Začiatkom apríla televízia začína taktiež nakrúcať novú sériu jinglov, ktoré doplnia aktuálne používanú sadu. Vo vysielaní by sa mali objaviť v druhej polovici apríla. Aktuálny vizuál a pozmenené korporátne logo Markíza nasadila do vysielania v pondelok 14. januára 2008.

Televízia Joj spustila jarný ident včera vo večerných hodinách, jeho ústrednou témou je "oslava života". Viac informácií.

Jednotka Slovenskej televízie nebude mať tento rok nový jarný vizuál. Použije set spred roka, prvý z aktuálne vysielanej série, ktorej koncept vytvoril medzičasom odídený riaditeľ kreatívy STV Miroslav Stacho. Viac informácií.

Ukážky grafiky TV Markíza s jarnými motívmi

Markíza jemne modifikuje svoju grafiku, pripravuje novú sériu jinglov

 

Markíza jemne modifikuje svoju grafiku, pripravuje novú sériu jinglov

 

Markíza jemne modifikuje svoju grafiku, pripravuje novú sériu jinglov

 

Foto: TV Markíza