Aktualizácia 15:30: Nový jesenný vizuál Markízy má podľa jej kreatívneho riaditeľa Romana Kettnera opäť vrátiť do popredia korporátne farby televízie a podporiť brand Markízy. Okrem známych tvárí v ňom totiž dominujú modrá, žltá a doplnková zelená farba a nadrozmerné logo televízie.

"Nová séria jinglov TV Markíza bola nakrúcaná v druhej polovici augusta v štúdiu, ktoré bolo špeciálne za týmto účelom postavené vo veľkej priemyselnej hale v jednej z okrajových častí Bratislavy. Špeciálne pre nakrúcanie bolo taktiež vyrobené veľké logo televízie s rozmermi 4 x 2,5 metra," povedal pre domovský web Markízy Kettner.

Nové jingle sú podľa kreatívneho riaditeľa taktiež vďaka využitiu rekvizít jemne žánrovo ladené, zároveň však majú ponechať účinkujúce osobnosti vo svojej civilnej polohe bez prílišnej umelej štylizácie. "Využitie známych tvári z obrazovky je stále niečo, čo nás odlišuje od konkurencie, do budúcna však uvažujeme aj o ďalších alternatívach," dodal Kettner.

Režisér novej sady jinglov Matúš Libovič hovorí najmä o kontinuite s predchádzajúcim vizuálom. "Vzali sme si z neho autenticitu a prirodzenosť televíznych hviezd a zasadili sme ich do štylizovaného prostredia, ktoré podporuje brand Markízy," uzavrel.

 


Markíza včera spustila novú grafiku


 

Zverejnené 8:00:

 

 

Televízia Markíza sa prezlieka s oneskorením. Týždeň po štarte novej štruktúry má novú grafiku.

Ident nie je revolúciou, plynulo nadväzuje na grafiku, ktorá prišla v januári s novým logom. V klipoch už nevystupujú moderátori v civilných prostrediach, ale v štúdiu s veľkým logom Markízy. Každá z vybraných tvárí robí ničo iné - Vilo Rozboril číta, Marianna Ďurianová je v štúdiu s balónmi.

Markíza oficiálne prvýkrát prichádza so sloganom - nástupom aktuálneho identu potvrdzuje používanie naznačovaného Všetko najlepšie. Slogan sa viaže k jednotlivým programom - najlepšia romantika, najpútavejšie seriály, najveselšia zábava alebo najmilší úsmev. Markíza tiež prvýkrát v idente používa okrem hudby, textu a obrazu aj voice-over. Ženský hlas komunikuje v otváracom klipe promobloku názov a slogan televízie, v zatváracom už len názov. Viac o novom slogane.

Ďalšie klipy s novým identom Markízy prinesie Mediálne.sk popoludní.

Nový ident Markízy vs. aktuálne identy Joj a STV: