Premiérovú sériu Susedských prípadov nasadí Markíza od 30. novembra. Ochrannú známku na tento názov si televízia registrovala len nedávno. Grafika bola pritom podobná ako pri Rodinných prípadoch.

Zverejnené logo má napokon autonómny vzhľad. Seriál sa však bude obsahovo ponášať na Rodinné prípady, staví na skutočné príbehy susedských sporov poňaté žánrom scripted-reality.

Televízia nasadí Susedské prípady päťkrát do týždňa – od pondelka do piatka, vyhradzuje im slot medzi 18. a 19. hodinou. Ako podtitul novinku televízia uvádza „Viete, vedľa koho vlastne žijete?“.

Markíza v anotácii opisuje úvodné časti ako príbeh o mužovi, ktorý „očumuje“ dospievajúcu dcéru susedov, osud manželov z vidieka, ktorých z pokojného spolunažívania vyruší príchod nových susedov či príbeh s názvom Agresor, v ktorom sa rodina s chorou dcérou bude musieť vyrovnať s prisťahovaním neprispôsobivého suseda.

Novinka zo slotu vytlačí Rodinné prípady, ktoré Markíza nasadila do podvečerného slotu v októbri po presune seriálu Kukučka na stanicu Doma. Rodinné prípady, ktoré šli v pondelok a utorok s premiérovou časťou a po zvyšok týždňa s reprízami, nezabezpečili Markíze lepšie čísla.

V komerčnej cieľovke 12 – 54, pre ktorú televízia predáva reklamu, si líderstvo udržala Joj s formátom Moja mama varí lepšie ako tvoja. Tohtoročnú novinku od FremantleMedia vysiela Joj od augusta a okrem bežných dielov v pracovných dňoch z formátu urobila aj víkendové špeciály v prime-time.

Podľa zverejnených programových plánov zostane Rodinným prípadom slot okolo 11. hodiny v dopoludňajšom off-time. Pred nimi o 10:00 pôjdu reprízy Susedských prípadov. Rodinné prípady avizuje Markíza v decembri aj vo večernom slote o 23:10 – v utorok a štvrtok po Farme, kde sa vysielajú aj v súčasnosti.