Rada pre vysielanie a retransmisiu (RVR) udelila na svojom zasadnutí tri sankcie. Najvyššia z nich vo výške 3 319 eur sa týka Ta3.

Spravodajská televízia podľa regulátora v období od júla do decembra minulého roka nezabezpečila, aby bolo najmenej 10 percent vysielaných programov sprevádzaných titulkami pre osoby so sluchovým postihnutím alebo tlmočených do posunkovej reči.

Licenčná rada sa zaoberala aj sťažnosťami na sitkom Dva a pol chlapa, konkrétne viacero epizód, ktoré vlani bežali na stanici Dajto. Rada dve správne konanie síce zastavila, no v ďalších rozhodla o porušení zákona.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa