Markíza zatiaľ novinku nikde nepromovala a k relácii zatiaľ neposkytla ani bližšie informácie. Hitovica figuruje prvý raz v programe v sobotu 19. apríla o 17:15.

V krátkej programu sa uvádza, že pôjde o jedinečnú hudobno-zábavnú šou. Odznieť v nej majú „staré známe hity tak, ako ste ich ešte nepočuli“.

Relácia má v sobotnom podvečere vyhradený 65-minútový slot, po nej nasleduje o 18:20 štandardne Smotánka. Sobotné popoludnia a podvečer vypĺňala Markíza dosiaľ filmami, Hitovica by tak mala rozšíriť podvečerný slot pôvodnej tvorby.

Obsah ani cieľovka relácie nie sú jasné, Markíza už v minulosti mala hudobné relácie orientované na mladšie publikum aj starších divákov.

Pre tínedžerov vysielala v minulosti hitparádu Deka hity, hudobný magazín Hitbox uvádzaný speváckym duom Tweens či piatkový popoludňajší interaktívny jukebox F15.

Klasické hity zas zneli v pesničkovej retro šou Zahoď starosti, ktorá mala takisto hudobno-zábavný charakter. Markíza program vysielala v rokoch 2002 – 2003 v prime-time, najprv vo víkendovom nasadení, neskôr počas pracovného týždňa.

Hudobné relácie mali tradíciu najmä na verejnoprávnej televízii, kde bolo dlhoročným fenoménom Repete a neskôr estrádne šou Senzi Senzus (vysielala aj Markíza) či Drišľakoviny.

Na priaznivcov starších piesní domácich interpretov je orientovaný aj tematický kanál Senzi zo skupiny Joj Group vysielajúci od vlaňajška. Stanica vysiela viacero hudobných formátov vrátane piesní na želanie. Vo videoklipoch využíva viacero protagonistov bývalého Repete. Niektorí slovenskí interpreti spolupracujú aj s českou hudobnou stanicou Šlágr TV dostupnou aj na našom trhu.

Okrem Hitovice má momentálne Markíza z nevyužitých ochranných známok v konaní názvy Chartshow a Srdcu nerozkážeš. Potenciálne názvy pre svoje projekty si chráni aj Joj - požiadala o registráciu titulov After X, Dreamers a Focus.