Televízia Markíza od soboty „prefarbí“ svoju aktuálnu staničnú grafiku, ktorú celú prezlečie do „hokejových“ farieb. Dominovať teda budú biela, modrá a červená, rovnako ako na dresoch reprezentantov, respektíve štátnej zástave.
Markíza počas víkendu uvádza nové jingle, v ktorých sa logo televízie zobrazuje na hokejovom puku. Základný vizuál grafiky, ktorý televízia uviedla vlani, sa nemení.
Jingle majú aj dlhšie verzie, ktoré sa takisto končia zobrazením loga, no predtým využívajú aj čriepky z videospotu, ktorým Markíza promuje blížiacu sa olympiádu už dlhšie.
Do vysielania idú aj nové brejkové jingle, v ktorých sa tváre televízie naladili hokejovo – objavia sa v nich Zlatica Puškárová, Patrik Švajda, Jana Hospodárová, Peter Varinský, Patrik Herman, Kveta Horváthová a Lenka Šóošová.
K sledovaniu hokejového turnaja, ktorý sa začína 12. februára a potrvá dvanásť dní, budú prostredníctvom zdravíc pozývať redaktor Štefan Eisele, komentátor Matúš Krutý a spolukomentátor Miroslav Hlinka.
Bielo-modro-červené sfarbenie sa už od stredy dotklo aj grafiky menšej stanice Dajto, ktorá odvysiela väčšinu zápasov z hokejového turnaja v Soči. Na Markíze pôjdu zápasy slovenskej reprezentácie a duely o medaily.
Markízy okrem sezónnej grafiky podporí hokejové prenosy zo Soči aj tematickým zábavným dokuformátom Zlaté manželky, ktorý štartuje 3. februára a zobrazí súkromie rodín vybraných hokejistov. Vo vysielaní televízie bude aj interaktívna telefonická hra Päť pukov.
Na webe Markízy aktuálne prebieha súťaže „Mapa hokejového sveta“, v ktorej televízia kladie na webe postupne 12 otázok o hokeji a promuje ju v Teleráne.
Vo svojom rannom magazíne rozbehne Markíza aj ďalšiu súťaž Slovensko na korčule, v ktorej bude hľadať Slovákov, ktorí radi hrávajú amatérsky hokej. Vybraných „hokejistov“ pozve na finálový súboj, ktorý bude 17. februára na klzisku na Hviezdoslavovom námestí v Bratislave, kde si súťažiaci zmerajú sily v úlohách testujúcich ich športovú zručnosť.
Víťaz získa auto od sponzora Škoda, ktorý obrandoval obe súťaže Markízy. Výrobca automobilov bude aj partnerom SMS hry Hráč zápasu, ktorého budú v jednotlivých dueloch počas hokejového turnaja voliť diváci.
Televízia už zároveň dokončila aj dekorácie svojho štúdia, z ktorého bude vysielať počas olympiády v HD rozlíšení. Štúdiu dominujú rovnako farby trikolóry.
Olympijské štúdio Markízy Zdroj: TV Markíza
Olympijské štúdio Markízy Zdroj: TV Markíza
Olympijské štúdio Markízy Zdroj: TV Markíza
Olympijské štúdio Markízy
Olympijské štúdio Markízy Zdroj: TV Markíza