Útek z väzenia Zdroj: TV Markíza
V pondelok večer po 20:30 malo navrch Búrlivé víno s 30-percentným trhovým podielom v 12 – 54. Seriál Markízy sledovalo 384-tisíc mladších divákov. Panelák na Joj zaujal 222-tisíc divákov, share bol 17,3 percenta.
Nadpriemerne sa vo sviatočný večer po pol deviatej darilo Jednotke s filmom Mária z Nazaretu, ktorý získal v 12 – 54 z koláča 9,3 percenta (116-tisíc divákov).
Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny na Markíze po 19. hodine (420-tisíc divákov, share 40,1 % v 12 – 54 ).
Aj v nedeľu sa Markíza so svojím najsledovanejším programom dostala nad 40-percentnú hranicu. Podarilo sa jej to s filmom Útek z väzenia, ktorý v 12 – 54 sledovalo po 20:30 527-tisíc divákov. Ako uviedla Markíza v tlačovej správe, išlo o dosiaľ najsledovanejší film roka v rámci slovenských staníc. Share sa vyšplhal na 40,4 percenta.
V rovnakom čase nepriniesol druhý diel snívania s Vilom Rozborilom Joj lepšie čísla ako pri štarte. V siedmom nebi sledovalo v komerčnej cieľovke 12 – 54 podľa informácií Mediálne.sk 283-tisíc divákov, o skoro 70-tisíc menej ako pri premiére v predchádzajúcom týždni. Trhový podiel dosiahol 21,5 percenta.
Pre Joj to bol stále nadpriemer v kontexte týždenného priemeru počas celého dňa aj v prime-time, oproti minulému týždňu to ale v prípade formátu predstavovalo pokles - share spred týždňa bol 28,2 percenta.
V siedmom nebi nebolo tentoraz trhovým lídrom ani pri zarátaní divákov nad 54 rokov, v univerzálnej cieľovke reláciu sledovalo 548-tisíc divákov (25,2 %), film na Markíze 702-tisíc (32,6 %) – išlo o najsledovanejší program dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.
V sobotu v komerčnej cieľovke mal najviac divákov po 20:30 film znova Markízy Chlap na roztrhanie – videlo ho 294-tisíc mladších divákov pri podiele 28,2 percenta. Joj kontrovala so snímkou Ochranca, ktorú sledovalo 155-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, podiel dosiahol 15,9 percenta.
V 12+ zvíťazila tentoraz Jednotka, ktorá uspela s Poštou pre teba. Tú sledovalo 413-tisíc divákov nad 12 rokov (vyše 300-tisíc starších ako 54 rokov). Jednotka mala share v 12+ na úrovni 21,5 percenta.
Talkšou Petra Marcina Neskoro večer získala na Jednote po 21:45 praktický zhodný share ako pri štarte – 7,5 percenta v 12 – 54. Takmer rovnaký bol aj rating v komerčnej cieľovke – 2,3 percenta (pred týždňom 2,4 %).
RTVS sa darilo aj v piatok s formátom Milujem Slovensko, ktorý si dokázal vylepšiť čísla v porovnaní s prvou tohtoročnou časťou. Zábavnú šou videlo 210-tisíc divákov z komerčnej cieľovky a 386-tisíc celkovo. Share v 12 – 54 dosiahol 18,6 percenta.
Jednotka počas licencovanej šou predstihla Joj, ktorá zo slotu operatívne stiahla český seriál Neviditeľní a zaradil film Kuriér 2. Ten dosiahol share 15,8 percenta. Trhovým lídrom bola Markíza s farmárskym Duelom, ktorý uhral 29,1 percenta v 12 – 54. S 319-tisíc divákmi išlo o najsledovanejší program dňa v komerčnej cieľovke.