Aj Televízia Markíza postupne predstavuje svoje novinky v roku 2023. V pondelok vysielala nový seriál Mama na prenájom, ktorý si získal 417-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+ a stal sa tak najúspešnejším nespravodajským programom.

Úspech si pripísali aj programy, ktoré získali pozornosť viac ako 300-tisíc divákov. Patria sem programy ako komediálny seriál Hranica (369-tisíc divákov), relácia Reflex (343-tisíc divákov) či šou o varení Bez servítky (316-tisíc divákov).

Svoje miesto v rebríčku si našli aj štyri programy verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska, keď obsadili šieste až deviate miesto so sledovanosťou od 258-tisíc do 201-tisíc divákov.

Markizácka novinka sa stala lídrom aj nespravodajského poriadia pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov. Prvé miesto rebríčka obsadil seriál Mama na prenájom s trhovým podielom 26,1 percenta. Vysoké percentá trhového podielu mali aj ďalšie markizácke programy ako Reflex (25,7 percenta), Rodinné prípady (19,8 percenta) či film Dospeláci (17,9 percenta).

Prvá päťka programov by nemohla chýbať bez konkurenčnej Jojky. Jej seriál Hranica získal 17,8-percentný trhový podiel a šou Bez servítky zase 18,1 percenta. Úspešný bol aj evergreen Inkognito s 15 percentami trhového podielu.

Celkovo sa v pondelok viac darilo Markíza Group, ktorá sa vrátila nad hranicu 30 percent, Joj Group spadla na 23,7 percenta, RTVS sa drží nad desiatimi percentami a TA3 mala 1,3 percenta.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Seriál Iveta, ktorý sa už 8. januára objaví na obrazovkách TV Joj.
Neprehliadnite

Iveta zažiarila na obrazovkách Jojky, rebríčky sledovanosti ovládli aj programy Markízy a RTVS