Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v utorok stala epizóda seriálu Mama na prenájom III, ktorú si pozrelo 365-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Za sebou nechala aj kulinársku šou Bez servítky s 285-tisícmi sledujúcich divákov či vedomostný Duel s 216-tisícmi divákov.
Úspech však mali aj také programy, ako relácia Reflex (286-tisíc divákov), Policie Modrava (257-tisíc divákov), Viola (223-tisíc divákov) či Všade dobre, doma naj (214-tisíc divákov).
Podobný program si zvolila aj cieľová skupina vo veku od 13 do 55 rokov, keď 171-tisíc divákov s trhovým podielom 21,9 percenta sledovalo epizódu Mamy na prenájom III z produkcie Televízie Markíza. Jej programy takmer obsadili najlepšiu päticu rebríčka, keďže svojho diváka si našla relácia Reflex s 21,8-percentným trhovým podielom, Policie Modrava s 13,3-percentným trhovým podielom či Rodinné prípady s 23,9-percentným trhovým podielom.
Jediným zástupcom komerčnej Televízie Joj v top päťke rebríčka bola kulinárska šou Bez servítky so 17,4-percentným trhovým podielom.
Za celý deň získala Markíza Group 33-percentný trhový podiel, Joj Group mala 19,5 percenta, RTVS bola nad 14 percentami a spravodajská televízia TA3 atakovala 2 percentá.