Hoci firma zatiaľ nezverejnila minuloročné finančné výsledky, v ktorých špecifikuje počty klientov pri jednotlivých typoch služieb, 200-tisíceho zákazníka oznámila pri príležitosti marketingovej kampane – jubilejného klienta odmenila televízorom a tabletom.
Dovedna vyše 200-tisíc zákazníkov IP TV služby Magio TV a satelitnej platformy Magio Sat znamená prírastok vyše 9-tisíc klientov za uplynulé štyri mesiace. Vo finančných výsledkoch za tri štvrťroky vlaňajška evidoval Telekom 191-tisíc zákazníkov digitálnej televízie.
Na konci roku 2012 si televíziu Magio predplácalo 175-tisíc zákazníkov, o rok skôr to bolo o 15-tisíc menej. Službu uviedol operátor v roku 2006, satelitnú platformu v roku 2010.
Slovak Telekom od vlaňajšieho mája vlastní aj spoločnosť Digi Slovakia, ktorá mala pri prevzatí novým majiteľom deklarovaných zhruba 270-tisíc klientov, z nich väčšina využíva satelit. Celá „televízna“ zákaznícka báza Telekomu sa tak v súčasnosti môže blížiť k polmiliónu klientov.
Posledný zverejnený medzikvartálny rast (7-tisíc nových klientov v treťom štvrťroku 2013 oproti druhému) bol pre Telekom najvýraznejší v minulom roku, prírastok vo štvrtom kvartáli zrejme pri súčasnom počte 200-tisíc zákazníkov prekoná túto hranicu.
Na raste Magia má pravdepodobne podiel aj vlaňajšie zaradenie nových športových kanálov, ktoré do rastra pribudli v auguste.
Telekom má v portfóliu exkluzívne Slovak Sport TV 2 vysielajúci anglickú futbalovú Premier League, ale aj stanice Digi Sport, Digi Sport 2, Digi Liga majstrov 1 a Digi Liga majstrov 2. Športové kanály navyše poskytuje v rámci úvodnej promo akcie zdarma až do Veľkej noci.
Medzi operátormi má viac predplatiteľov iba satelitný Skylink, ktorý na konci roku 2012 uvádzal na Slovensku 710-tisíc registrovaných kariet, ďalších 90-tisíc bolo viazaných k CS Linku. Káblový operátor UPC na Slovensku evidoval v rovnakom roku 262-tisíc klientov digitálnej televízie.