Joj Plus na prelome novembra a decembra posilnila svoju programovú štruktúru reprízami vybranej vlastnej tvorby materskej TV Joj. Najlepší výkon zatiaľ podali Črepiny s hviezdičkou, najslabšie sa darí Paneláku.
Svoj úspešný denný seriál nasadila Jojka na Joj Plus od tretej série, vysiela ho cez pracovné dni okolo 14:00. Podľa informácií Mediálne.sk dosahuje najčastejšie podpriemerné trhové podiely, ktoré kolíšu od 0,9 do 4,3 %. Doposiaľ odvysielaných sedem epizód si pozrelo v priemere 2,4 % divákov, aktuálny sezónny priemer Joj Plus je 3,1 %.
Paneláku konkuruje telenovela Júlia - Cesty za šťastím na stanici Doma a na plnoformátových kanáloch Priatelia na Markíze, kriminálky na Joj a Kaviareň Slávia na Jednotke.
Najviac divákov, okolo 50-tisíc, sleduje vďaka nasadeniu v prime-time o 20:00 reprízy Promi Novín vysielané cez pracovné dni a Prvého oddelenia počas víkendov. Trhové podiely oboch programov však zatiaľ ani raz nedosiahli hranicu trojpercentného podielu. Veľké komerčné stanice v rovnakom čase vysielajú relácie o športe či počasí a reklamu.
Zatiaľ najúspešnejšie sa Joj Plus vydarilo nasadenie najstarších dielov Mafstory a repríz Črepín s hviezdičkou do stredajšieho večerného off-time. Dva diely Mafstory si pozrelo 3,0 a 4,5 % divákov, nadväzujúce Črepiny s hviezdičkou vysoko nadpriemerných 5,3 % divákov. Týždeň predtým si film Diagnóza smrti zvolilo 3,1 % divákov.
Reprízovanie pôvodnej tvorby na druhom kanáli nie je nič nové. V poslednom čase v repríze prechádzajú na Joj Plus programy ako Dr. Hermanová, Črepiny Plus, Autosalón, De Facto alebo Sedem. Programový riaditeľ František Borovský v októbri pre Mediálne.sk potvrdil, že v tom plánuje pokračovať: "Napríkad Panelák by možno o rok, o dva mohol byť potenciálne seriálom pre Joj Plus." Borovský ho nechcel opakovať od prvej série na Jojke, aby sa divákom nebil večerný premiérový dej so starými zápletkami v off-time. "Ale viem si živo predstaviť, že na Joj Plus existuje skupina divákov, ktorá si ho veľmi rada pozrie."
Joj Plus plánuje Borovský v roku 2010 zacieliť na divákov vekovej skupiny 12 až 54 rokov, na ktorú sa začne predávať reklama. "Ale budú to len kozmetické zmeny. Je veľa nových seriálov, ktoré pre nás nespĺňajú hranicu ich zaradenia na Joj, lebo nemáme istotu, že ich sledovanosť bude taká, akú očakávame - teda minimálne 20 % podiel na trhu. Ale môžeme ich dať na Joj Plus a diváci v počte päť až osem percent si to pozrú. A to nám stačí," povedal v rozhovore pre trnavský akademický dvojtýždenník Atteliér.
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, teletext TV Markíza a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v univerzálnej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov. "Nadpriemer" a "podpriemer" je porovnaním výkonnosti relácie s celotýždenným priemerným trhovým podielom televízie v univerzálnej cieľovej skupine. "Sezónny priemer" sa chápe ako priemer týždenných podielov univerzálnej cieľovej skupiny v období od septembra do júna.
Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.