Značky Slovenská televízia (STV) a Slovenský rozhlas (SRo) sú minulosťou. Spojený Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) ich už v oficiálnej komunikácii používať nebude.
Preto v rámci nedávneho redizajnu dostali nové logá iba jednotlivé rozhlasové a televízne programové služby a bývalé samostatné verejnoprávne inštitúcie už nie. Pre Mediálne.sk to potvrdila riaditeľka Sekcie komunikácie RTVS Lucia Čarná.
Zdroj: STV
STV a SRo už nesú iba čisto administratívnu funkciu ako organizačné zložky RTVS. Podľa Čarnej budú televízna Jednotka a Dvojka i všetkých deväť rádií v rámci ukončenia procesu rebrandingu a vytvárania novej korporátnej identity komunikované výlučne ako programové služby RTVS.
Novú vizuálnu identitu verejnoprávnej inštitúcie sprevádza imidžová kampaň s ústredným sloganom "Spolu pre vás". Nové logá rozhlasových programových služieb predstavil RTVS koncom januára, Jednotka a Dvojka dostali nový ident od bratislavského kreatívneho štúdia Milk 1. marca 2012.
Spoločným grafickým znakom je dvojbodka, ktorú po vlaňajšom spojení a rozhlasu a televízie začala používať v korporátnom logu spojená inštitúcia RTVS. Kým v tomto je dvojbodka za skratkou (RTV), v prípade televíznych a rozhlasových okruhov je pred ňou.
Doterajší vizuál a logotypy STV existovali od začiatku roka 2004, v rámci "nového začiatku STV" boli zavedené za čias generálneho riaditeľa Richarda Rybníčka. Jednotiacim grafickým prvkom bol trojuholník. Logá SRo sa s niekoľkými refreshmi používali od 29. januára 2007, zaviedol ich manažment terajšej šéfky RTVS Miloslavy Zemkovej. Ich jednotiacim prvkom bol symbol obrátanej pyramídy, budovy SRo na Mýtnej ulici v Bratislave, ktorá je dnes oficiálnym sídlom RTVS.