- Aktualizované 8. marca 2022 o dáta RTVS za nedeľu 6. marca 2022
Záver minulého týždňa a posledný víkend dali priestor novým nespravodajským reláciám, ktoré si našli svojich divákov. Zmeny sa týkali hlavne vysielania Televízie Markíza, ktorá po filmovej sérii o čarodejníckom učňovi Harrym Potterovi siahla do českej kinematografie a romantickej komédii Ženy v běhu. Rovnako v nedeľu odštartovala aj staronová tanečná šou Let´s dance.
Piaty triumf v rade
Piatkové vysielanie ovládla kuchárska šou Bez servítky z produkcie Televízie JOJ. Po úspešných triumfoch v utorok, v stredu a vo štvrtok, obhájila prvé miesto aj v piatkovom rebríčku, keď pred televízne obrazovky prilákala 246-tisíc divákov s trhovým podielom 29,1 percenta. Druhé miesto si vybojovala šou Milujem Slovensko verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS), keď oslovila 186-tisíc divákov s trhovým podielom 17,6 percenta.
Televízia JOJ si vybojovala aj tretie miesto so seriálom Hranica, ktorý si pozrelo 159-tisíc ľudí s trhovým podielom 14,8 percenta. Prekvapivo na piate miesto klesol seriál Oteckovia, avšak TV Markíza priniesol 135-tisíc divákov s trhovým podielom 15,7 percenta.
Boj počas hlavného vysielacieho času
Sobota bola v znamení boja o diváka počas hlavného vysielacieho času. TV JOJ zvolila do vysielania dobrodružný film Múmia, ktorý jej priniesol sledovanost 156-tisíc divákov a trhový podiel 15,2 percenta. Ale úspešnejšia bola konkurenčná TV Markíza, ktorá po čarodejníckej sérii o Harrym Potterovi siahla po českej filmovej snímke Ženy v běhu. Romantická komédia jej priniesla prvenstvo v rebríčku, 176-tisíc pozerajúcich divákov a trhový podiel 16,8 percenta.
Úspech zaznamenali aj televízna relácia Smotánka (140-tisíc divákov), alebo vzdelávací kvíz Záhady tela (135-tisíc divákov), či talkšou Neskoro večer (114-tisíc divákov).
Tanečná nedeľa
Hlavný vysielací čas v nedeľu ovládla tanečná šou Let´s dance, ktorý vysielala TV Markíza. Pred televízne obrazovky prilákala až 266-tisíc ľudí, čím sa stala aj najúspešnejšou nespravodajskou reláciou v cieľovej skupine 12 až 54 rokov. Druhé a tretie miesto si ukoristilo vysielanie TV JOJ, a to relácia Nové bývanie (242-tisíc divákov) a česká romantická komédia Matky.
Seriál Priznanie verejnoprávnej RTVS obsadil až piate miesto, keď získal pozornosť 166-tisíc divákov s trhovým podielom 13,2 percenta.