Let's Dance 3 trhlo ďalší rekord (sledovanosť)

Let's Dance 3 opäť trhalo rekordy. Deviaty priamy prenos jarného ťažiskového projektu Markízy dosiahol podľa informácií Mediálne.sk doposiaľ najvyšší trhový podiel 54 percent. Ide o hodnotu, ktorá čnie o vyše 20 percentných bodov nad celotýždennými priemermi trhového lídra.

Tanečná šou pritiahla k obrazovkám opäť aj rekordný počet divákov, miliónovú hranicu tentokrát prekonala o takmer 90 tisícok. Oproti minulému týždňu získala približne 40-tisíc divákov.

 

Vývoj trhového podielu seriálu Rádio



Začiatok okolo 21:30:

22,7 % - utorok 24. marec

17,6 % - štvrtok 26. marec

15,0 % - utorok 31. marec

13,3 % - štvrtok 2. apríl


Začiatok po 22:00:

20,9 % - nedeľa 12. apríl

39,8 % - nedeľa 19. apríl

33,3 % - nedeľa 26. apríl

33,8 % - nedeľa 3. máj

27,5 % - nedeľa 10. máj

30,8 % - nedeľa 18. máj

30,4 % - nedeľa 24. máj

32,3 % - nedeľa 31. máj

30,9 % - nedeľa 7. jún


Zdroj: Tlačové správy TV Markíza

 

 

Let's Dance 3 je po deviatich kolách v priemere o vyše tri percentné body výkonnejšie ako Let's Dance 2 a o necelých desať percentných bodov slabšie ako Let's Dance 1.

Seriál Rádio včera začínal už po 22:15. Napriek tradične okamžitému nasadeniu po Let's Dance bez reklamného brejku sa ani tentokrát nevyhol masívnemu odlevu divákov. Jeho trhové podiely sa stabilizovali na hodnotách okolo 30 percent.

Horúčka nedeľňajšej noci, v ktorej sa rozhodlo o vyradení tanečného páru Adela Banášová a Peter Modrovský, vrátila po 23:00 trhový podiel Markízy na vysoký nadštandard. Podľa informácií Mediálne.sk malo "rozhodnutie" podiel takmer 45 %.

Tejto sezóne Let's Dance sa darí lepšie ako druhej, ktorú Markíza vysielala minulú jar. Tá hranicu 50-percentného podielu prekonala iba pri prvom prenose a neskôr sa už stabilne držala pod ňou. V aktuálnej sezóne bola päťdesiatka pokorená už štvrtýkrát, prvá séria z jesene 2006 ju však nepodliezla ani raz. Viac o predchádzajúcom vývoji.

Zdroje dát:

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov. Zdroje sú web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, teletext TV Markíza a najmä tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže. Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú teda negarantované.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.