Po minulotýždňovom hokejovom oslabení sa včera Let's Dance 3 predviedlo v plnej sile. Šiesty priamy prenos jarného ťažiskového projektu Markízy dosiahol zatiaľ najlepší výkon od svojho štartu. Podľa informácií Mediálne.sk si včera tanečnú šou pozrelo vyše milióna divákov a trhový podiel sa vyšplhal na hodnotu 53 percent.
Vývoj trhového podielu seriálu Rádio
Začiatok okolo 21:30:
22,7 % - utorok 24. marec
17,6 % - štvrtok 26. marec
15,0 % - utorok 31. marec
13,3 % - štvrtok 2. apríl
Začiatok po 22:00:
20,9 % - nedeľa 12. apríl
39,8 % - nedeľa 19. apríl
33,3 % - nedeľa 26. apríl
33,8 % - nedeľa 3. máj
27,5 % - nedeľa 10. máj
30,8 % - nedeľa 18. máj
Tretej sérii Let's Dance sa darí lepšie ako druhej, ktorú Markíza vysielala minulú jar. Tá hranicu 50-percentného podielu prekonala iba pri prvom prenose a neskôr sa už stabilne držala pod ňou. Výkonnostne najsilnejšou však naďalej ostáva prvá sezóna z jesene 2006.
Jednotka včera pokračovala vo svojich májových nedeliach s Jackiem Chanom a odvysielala film Božská relikvia. Stačilo to na súčasný priemer stanice, ktorý sa pohybuje okolo pätnástich percent. Nasledujúca snímka Rizikový únik už ale nedosiahla ani túto métu. Jojka alternovala ponuku konkurencie kriminálkami CSI: Las Vegas a CSI: New York. Lepšie dopadla druhá menovaná, výrazne jej pomohli dva reklamné brejky Markízy.
Seriál Rádio včera začínal rekordne skoro, už okolo 22:20, po svojom začiatku zaznamenal opäť dramatický divácky odlev. Pozrelo si ho niečo vyše 30 percent divákov pri obrazovkách, čakajúcich na rozhodnutie, ktorý tanečný pár zo súťaže vypadne. Jojka v tom čase úspešne nasadila film Veľmi nezbezpečné známosti, Jednotke Rizikový únik nevyšiel.
Horúčka nedeľňajšej noci, v ktorej sa rozhodlo o vyradení tanečného páru Filip Tůma a Ivana Surovcová, vrátila po 23:00 trhový podiel Markízy nad 42 percent.
Zdroje dát:
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov. Zdroje sú web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, teletext TV Markíza a najmä tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže. Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú teda negarantované.
Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.