Šikovní profesionáli. Sitcom od Andyho Krausa Kutyil s. r. o. (priemerný počet divákov 597 tisíc / rating 13,0 % / share 31,3 %), ktorý Joj tlačí sviatok-nesviatok, je novým trhákom Jojky. Aspoň po troch dieloch. Kutyil sa včera večer vrátil na takmer 600 tisíc divákov a s podielom nad tridsať bodov. To je pre Joj v prime-time samo nebo.

Prírastok stotisíc divákov bude zrejme dielom príšerného počasia. Ak by sa aj sitcom stabilizoval na nižšom výkone epizódy spred týždňa - podiel nad 28 % a takmer 500 tisíc divákov v najširšej cieľovej skupine - bol by to výrazný úspech.

Profesionáli (390 / 8,5 / 29,9) pri prvej epizóde zaujali až 500 tisíc divákov a získali tým podiel, ktorý mohla závidieť aj Markíza. To je však pre Joj zatiaľ vzdialený sen. Nový komediálny seriál sa stabilizuje tesne pod hranicou 400 tisíc divákov, čo je pre Joj po Kutyilovi ďalšie nebíčko. Po hrubom zaokrúhlení je to násobok divákov úspešnej Mafstory. Jej handicap je, že pri štvrtkových premiérach nemá zdravý nábehový základ z Kutyila. Preto pred ne Joj po novom šupla reprízy Profesionálov.

Slabší. Staršia značka Jojky Panelák (441 / 9,6 / 21,5) však dostala na frak. Konkurenčná "ženská" kombinácia romantika+romantika dennému seriálu neprospela a skončil s miernym oslabením. Zostal však nad dvadsiatkou.

Návštevy zo západu. Česká Poisťovňa šťastia (673 / 14,7 / 33,0) sa v pondelkovom prime-time Markízy včera ukázala druhýkrát. Pokles o tri body spôsobil kritickú blízkosť k 30 percentnej hranici, pre zlé počasie sa však zvýšil počet divákov pri seriáli i pri obrazovke celkovo. Markíza na český seriál nadviazala nemeckou klasikou Kobra 11 (397 / 8,6 / 24,1). Na jej prepady si už mala možnosť zvyknúť.

Neprebudená. Jednotka mala zatiaľ bezstarostný večer s romantickou Loďou snov (439 / 9,6 / 22,3). Ilúzie o kontinuálnom diváckom záujme však rozbila nasledujúca Klinika Grace (191 / 4,2 / 15,2).

Prime-time podiely. Nad svojim štandardom bola predovšetkým Joj (24,7 %). Jednotka (19,2 %) udržala priemer, Markíza (33,0 %) nie.

Prime-time podiely minulý pondelok. Markíza (33,2 %) nad svoj priemer nevyšplhala. Jojka (24,3 %) už nebola v pondelok lídrom, udržala si však veľmi silný nadpriemer. Tretia Jednotka (19,4 %) tiež nedopadla zle. Viac o sledovanosti minulý pondelok.


Popoludňajšia sviatočná príloha. Jednotka hrala vo sviatok na kresťanskú strunu, dvojdielne Lurdy (294 / 6,4 / 26,2) popoludní začali veľmi dobre a s druhým dielom skončili skvele (437 / 9,5 / 37,9).

Rating s hviezdičkou. Ešte krajšie slovíčko si však zaslúži Princezná so zlatou hviezdou (719 / 15,7 / 50,2) na čele, klasika klasík opäť klasicky excelovala. Markíza liek potrebovala, celý jej filmový sviatočný programing prepadol s podielmi pod 30 %.

Podobne na tom bola Joj, tri popoludňajšie filmy si vyslúžili pozornosť asi 16 percent sviatkujúcej verejnosti.

 

 

 

 

Viac údajov o sledovanosti, celodenná sledovanosť, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.


Kutyil nad tridsiatkou, Profesionáli úspešnejší ako Mafstory (sledovanosť)

 

Markíza

20:00 Kobra 11

21:55 Paľba

22:25 112

23:10 Hrdinovia


Z denných štruktúr:


Televízne noviny

Reflex

 

 

 

Joj

20:00 Panelák

20:45 Kutyil s.r.o.

21:35 Profesionáli

22:35 Film


Z denných štruktúr:


Krimi Noviny

Noviny

 

 

 

Jednotka

20:00 Film

21:45 Klinika Grace

22:35 Život po živote


Z denných štruktúr:


Fokus

5 proti 5

Správy STV

 


Zdroj údajov: PMT / TNS

Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.