Jednotka mala v druhom polčase po 21:45 share v 12+ na úrovni 35,7 percenta. Mladších divákov bolo 388-tisíc pri ešte vyššom trhovom podiele 37,6 percenta.
Prvý polčas medzištátneho stretnutia po 20:40 videlo 361-tisíc divákov v 12 – 54 (30,2 %), v univerzálnej cieľovke išlo o 607-tisíc ľudí (28,2 %).
Futbal oslabil seriály komerčných staníc, navrch spomedzi nich mala o 20:30 aj tentoraz Markíza s Búrlivým vínom, ktoré v utorok sledovalo 221-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,8 %). Divoké kone na Joj uprednostnilo 154-tisíc mladších divákov (13 %).
Zaujímavý súboj vedú Markíza a Joj aj v podvečernom slote po 18. hodine, kde líder od aktuálneho týždňa nasadil nový seriál Kukučka.
Pri druhej epizóde Markíze počet divákov oproti pondelku mierne klesol, podľa peoplemetrov videlo Kukučku 123-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, pričom share stanice dosiahol v tom čase 20,7 percenta.
V 12 – 54 sa na seriál dokázala dotiahnuť Joj s kulinárskym formátom Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorý v utorok sledovalo 122-tisíc divákov (20,1 %).
V 12+ si Markíza náskok udržala – Kukučku si zvolilo po 17:50 celkovo 315-tisíc divákov starších ako 12 rokov (26,6 %), reláciu Joj 201-tisíc (16,7 %).
V slote sa aj v utorok u celého publika výraznejšie presadzovala Jednotka so svojou súťažou 5 proti 5, ktorú v 12+ sledovalo 186-tisíc divákov. Jednotka bola s podielom 14,9 percenta trhovou trojkou.
Joj uspela v utorok so svojou hlavnou spravodajskou reláciou Noviny TV Joj, ktorej peoplemetre namerali v komerčnej cieľovke 255-tisíc divákov (27,3 %).
Markíza mala so svojimi Televíznymi novinami štartujúcimi o polhodinu skôr 241-tisíc mladších divákov pri podiele 28,3 percenta.
Celkovo najsledovanejšou spravodajskou reláciou u mladých boli Športové noviny Markízy, ktoré v utorok pozeralo 275-tisíc divákov (27,7 %).