Prvú časť Kukučky si po 17:50 pozrelo 141-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov. Markíza mala v tom čase trhový podiel u mladšieho publika 21,8 percenta.
V obchodne relevantnej cieľovke bola stanica lídrom, hoci tesným. Reláciu Moja mama varí lepšie ako tvoja na Joj, ktorá sa v slote udomácňuje už od polovice augusta, sledovalo podľa peoplemetrov 126-tisíc mladších divákov (19,3 %).
Nový seriál Markízy sa v podvečernom slote uviedol slabšie, ako sa to podarilo predchodcovi Chlapi neplačú, ktorých Markíza uviedla v lete 2013.
Prvá časť Chlapi neplačú mala pred dvomi rokmi na úvod 218-tisíc divákov v komerčnej cieľovke pri podiele 32,3 percenta. Seriál vtedy štartoval so silnejším shareom ako dosiahlo Búrlivé víno necelých osem mesiacov predtým. Vinárska sága sa v podvečernom nasadení 1. januára 2013 uviedla podielom 29 percent u mladých, divákov mala ale počas zimného večera ešte viac – 368-tisíc.
Seriál Chlapi neplačú medzičasom Markíza po štyroch sériách uzavrela – práve Kukučka má byť nástupcom úspešného titulu pôvodnej tvorby. Búrlivé víno vysiela televízia od apríla 2013 až do súčasnosti v prime-time.
Kukučke, ktorú Markíza reprízovala aj večer po Farme o 23:10, sa pri premiére darilo najmä v univerzálnej cieľovke 12+, kde mal seriál výraznejší odstup od konkurencie. Na novinku Markízy bolo zvedavých celkovo 354-tisíc divákov pri podiele 28,1 percenta. Kulinársku gameshow na Joj videlo dovedna 201-tisíc divákov (15,7 %).
Trhovou trojkou bola v pondelok podvečer Jednotka, na ktorej sa vracal premiérovým vydaním súťažný formát 5 proti 5 so začiatkom o 18:20. Jeho prvé vydanie po prázdninách sledovalo 63-tisíc mladších divákov (9,3 %) a 179-tisíc v 12+ (13,4 %).
Večerný seriálový súboj komerčných staníc dopadol v pondelok takisto v prospech Markízy, ktorej Búrlivé víno sledovalo 238-tisíc mladších divákov (21,3 %). V 12+ išlo o 532-tisíc ľudí (26,6 %).
Divoké kone na Joj mali 196-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,7 %), v univerzálnom publiku išlo o 386-tisíc divákov (19,5 %).