Filmu Súmrak nad Afrikou (534 tisíc divákov, sledovanosť 11,7 % / trhový podiel 34,5 %) sa na Markíze darilo už lepšie ako minulotýždennému titulu 10,5. Ten možno pre nešťastne zvolený názov prepadol a umožnil Drišľakovinám (367 tis., 8,0 %/ 24,2 %) Jednotky STV narásť na ich najlepšiu hodnotu za ostatný rok. Tentoraz svoj rekord ľudová zábavná relácia neprekonala, ale priniesla Jednotke slušný nadpriemer.



Utorkový prime-time:

C.S.I.: Miami

Drišľakoviny

Mafstory

Slovácko sa nesúdi

Denné relácie:

Televízne noviny

Noviny

Správy STV


Prvé Televízne noviny

Črepiny Plus

Reflex

Hopla!

 

Joj s Kriminálkou Miami (304 tis., 6,6 % / 20,0 %) funguje výborne, na dobrý výsledok seriálu sa jej dokonca podarilo nadviazať filmom Únos mojej sestry (321 tis., 5,7 % / 19,2 %).

Druhá časť filmu Súmrak nad Afrikou (494 tis., 10,8 % / 42,4 %) vysielaná hneď po prvej tradične Markíze priniesla viac divákov väčší podiel ako prvý diel. Pre neskorší vysielací čas však zároveň o niečo menej divákov. Markíza vysielaním dvoch epizód filmu naraz dokázala udržať pri obrazovkách do pol dvanástej v noci aj divákov, ktorí inak odchádzajú spať oveľa skôr.

Koniec podvečerných telenoviel môžu v Markíze oslavovať - Komisár Rex (304 tis., 6,6 % / 39,2 %) na ich mieste našiel opäť znovuzrodenie. Rakúska séria má však za sebou len jednu epizódu v tomto slote. Darí sa aj nemeckej Kobre 11 (138 tis., 3,0 % / 45,0 %) vysielanej dopoludnia. Ďalší nemecký titul Klaun (110 tis., 2,4 % / 15,1 %) však napríklad na STV okolo osemnástej hodiny prepadáva.

Podiel Markízy narástol celodenne oproti minulému utorku o takmer štyri percentné body na pomerne vysokú hodnotu 38,9 %. Jednotka klesla o necelé tri body na podpriemer 16,2 %. Tesnou trojkou na trhu bola Joj rastúca o necelý pol bod (15,9 %).

Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.


Zdroje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
  • ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT

Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.

(ra)