Piatok 26. október 2012

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v piatok podľa tlačovej správy v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala reality šou televízie Markíza Farma (10,9 % / 29,3 %) v tesnom súboji s denným seriál Panelák (10,0 % / 27,0 %) na TV Joj. Išlo o druhý najvyšší trhový podiel v rámci tretej série.

Farmu si pozrelo 364-tisíc a Panelák 336-tisíc mladších divákov.

Po 21:30 už bola výraznou jednotkou na trhu TV Joj s dvojporciou novinkového akvizičného seriálu Kde bolo, tam bolo (9,2 % / 30,5 % a 7,5 % / 35,5 %) a s americkou hudobnou šou X Factor (3,0 % / 25,7 %).

Kde bolo, tam bolo odštartovalo na Joj s úspechom

Zdroj: TV Joj

Na Markíze v rovnakom čase tradične neuspela kulinárska šou MasterChef (4,8 % / 16,9 %), podpriemerný výkon zaznamenal tiež nočný film Mission: Impossible 2 (2,2 % / 20,6 %).

Verejnoprávnej Jednotke sa na svoje pomery darilo s vydaním hudobno-zábavnej šou Legendy popu (10,0 % v 12+ a 8,6 % v 12-54), ktoré bolo venované českému spevákovi Jiřímu Kornovi. K obrazovkám prilákalo 206-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Nadpriemerný výkon dosiahla aj Dvojka s večerným dokumentárnym seriálom Let okolo Zeme (4,3 % v 12+ 3,2 % v 12-54).

Z menších staníc odštartovala večer úspešnejšie Doma vďaka romantickému seriálu Druhý dych (8,7 %), česká zábavná šou Vtip za stovku (3,3 %) na Plus neuspela. Následne sa už lepšie darilo Pluske s reprízou reality zoznamky Farmár hľadá ženu (5,5 %) a aspoň priemer stanice udržala aj archívna relácia Inkognito (4,8 %), kým na Doma sa nedarilo dvojporcii americkej speváckej súťaže The Voice (2,8 % a 3,0 %).

Mužský kanál Dajto odvysielal s vlažnými výkonmi dvojporcie seriálov Teória veľkého tresku (1,4 % a 1,6 %) a Fringe (1,2 % a 1,3 %). Najlepšie sa darilo relácii Sexy šport (2,5 %) so začiatkom o 22:10.

Celkovo najsledovanejším programom dňa boli podľa tlačovej správy Televízne noviny (11,5 % / 38,9 %) na Markíze, ktoré predstihli Noviny TV Joj (9,6 % / 31,5 %) s rozdielom 61-tisíc mladších divákov.


Sobota 27. október 2012

V sobotu bol s výnimkou spravodajstva na trhu najúspešnejší vyraďovací duel reality šou Farma (10,9 % / 28,7 %) na Markíze. Pred 20:30 si ho zvolilo 366-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov.

Kde bolo, tam bolo odštartovalo na Joj s úspechom

Zdroj: TV Markíza

Joj v rovnakom čase obhájila svoj sezónny priemer s reprízovým filmom Prázdniny Mr. Beana (8,5 % / 22,4 %). Za Farmou zaostal o 82-tisíc mladších divákov.

Po 22:30 už bola podľa jednotkou na trhu Joj so šou Farmár hľadá ženu (6,0 % / 22,5 %). V čase vysielania porazila zábavnú šou Partička (5,8 % / 19,1 %) a film Tá mrcha nedá pokoj! (3,0 % / 16,5 %) na Markíze.

Na Jednotke tradične najmä medzi staršími divákmi bodovala relácia Pošta pre teba (15,9 % v 12+ a 7,7 % v 12-54), nadväzujúci český oscarový film Kolja (6,0 % v 12+ a 5,3 % v 12-54) už napriek priaznivému diváckemu nábehu neuspel.

Z ponuky menších staníc sa najlepšie darilo Plus s dvojdielnym filmom Attila – pád Rímskej ríše (6,4 % a 8,0 %). Nadpriemerné výkony dosahovala aj konkurenčná Doma vďaka dvojici romantických filmov Inga Lindströmová: Emma Svenssonová a láska (6,0 %) a Rosamunde Pilcherová: Vietor nad morom (6,8 %).

Mužský kanál Dajto odvysielal seriály NCIS: Los Angeles (2,0 %) a Fringe (1,5 % a 1,8 %), ako aj film Cesta do pekla (2,5 %).

Najsledovanejším večerným spravodajstvom boli podľa tlačovej správy Televízne noviny (12,1 % / 37,7 % v 12-54) na Markíze pred Novinami TV Joj (10,4 % / 31,2 % v 12-54) s rozdielom 58-tisíc mladších divákov.

Celkovo najsledovanejším programom soboty bolo Najlepšie Počasie (12,8 % / 36,0 % v 12-54) na TV Joj s 429-tisíc divákmi vo veku od 12 do 54 rokov pri obrazovkách.


Nedeľa 28. október 2012

Najviac divákov si v nedeľu s výnimkou spravodajstva pozrelo podľa tlačovej správy ťažiskový projekt TV Joj Česko Slovensko má talent (15,4 % / 37,7 %). V cieľovke 12-54 ich bolo 516-tisíc.

Kde bolo, tam bolo odštartovalo na Joj s úspechom

Zdroj: TV Joj

Konkurenčný premiérový film Súboj titanov (8,6 % / 22,0 %) zaznamenal na Markíze podľa informácií Mediálne.sk podpriemerný trhový podiel. 

TV Joj bola po Talente trhovým lídrom aj so snímkou Rallye smrti 2 (3,1 % / 34,8 %), konkurenčný titul Alexander Veľký (1,6 % / 14,3 %) na Markíze výrazne neuspel.

Verejnoprávna Jednotka v nedeľu večer zabodovala s dvojdielnym filmom Zamrznuté nebo (8,2 % a 11,0 % v 12+ / 5,3 % a 6,6 % v 12-54).

Filmový súboj menších staníc dopadol tesne lepšie pre Plus, Lovec a prenasledovaný (4,6 %) porazil podpriemerne výkonnú snímku Modrá lagúna (3,9 %) na Doma. Po 22:00 sa úlohy otočili a český Discopříběh (7,9 %) na Doma uspel v konkurencii s westernom Django znou útočí (5,4 %) na Pluske.

Mužský kanál Dajto s vlažnejšími výkonmi odvysielal filmy Žut (1,5 %) a V zajatí teroru (0,7 %).

Kulinárskej šou Recept na bohatstvo (3,1 % / 13,2 %) na Joj sa výrazne nedarí ani v nedeľnej popoludňajšej premiére, v čase vysielania ju výrazne porazili publicistická Lampáreň (6,5 % / 27,5 %) a film Posledný samuraj (5,3 % / 22,0 %) na Markíze.

Najsledovanejším večerným spravodajstvom boli Televízne noviny (14,2 % / 37,9 %) na Markíze pred Novinami TV Joj (13,5 % / 34,7 %) s rozdielom 23-tisíc mladších divákov.

Celkovo najviac divákov si v nedeľu pozrelo Najlepšie Počasie (15,4 % / 37,7 % v 12-54) na TV Joj s 516-tisíc divákmi vo veku od 12 do 54 rokov pri obrazovkách.


TV Markíza bola v prime-time v komerčnej cieľovke 12-54 počas víkendu lídrom v piatok a v sobotu (share 29,2 % % a 28,3 %), TV Joj počas týchto dní dosiahla podiely 26,7 a 25,0 %. V nedeľu bola v hlavnom vysielacom čase jednotkou na trhu Joj (33,7 %), kým Markíza zaostala o vyše 8 percentných bodov. Aj celodenne bola Markíza lídrom v piatok a v sobotu, Joj v nedeľu.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine.