Joj sledovalo po 22:00, keď Farmár hľadá ženu štartoval, 175-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri trhovom podiele 20,6 percenta.
Relácia sa na Joj vrátila vyšším ratingom, aký dosiahla na jar, keď televízia koncom apríla vo štvrtkovom slote zaradila predstavovaciu epizódu. Zvedavých na ňu vtedy bolo 123-tisíc mladších divákov a 206-tisíc celkovo.
Markíza mala v pondelok v čase nasadenia Farmára so svojím formátom Vo štvorici po Slovensku vlakom 150-tisíc divákov a share 17,9 percenta.
V univerzálnej cieľovke sledovalo cestopisnú reláciu 226-tisíc divákov, share Markízy v 12+ bol na úrovni 15,6 percenta.
Trhovou trojkou po 22. hodine bola stanica Doma, kde sa darí telenovele Dila. Jej epizóda medzi 21:40 a 22:50 mala 159-tisíc divákov v univerzálnej cieľovke a dvojciferný share - 10 %. V komerčnej cieľovke videlo seriál 55-tisíc divákov (6,1 %).
Markíza si stratu na Joj v nočnom slote vynahradila v prime-time, kde dominovala so spravodajstvom a seriálom.
Búrlivé víno v pondelok videlo 246-tisíc divákov pri podiele 22,8 percenta. Divoké kone mali v komerčnej cieľovke 182-tisíc divákov (16,8 %).
V 12+ bol rozdiel o čosi výraznejší – Markíza po 20:30 evidovala 526-tisíc divákov (26,5 %), Joj 359-tisíc (18 %).
Lídrom bola Markíza aj v podvečernom slote so sériou Rodinné prípady, ktorú sledovalo 125-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (22,5 %). Moja mama varí lepšie ako tvoja mala po 17:50 103-tisíc mladších divákov (18,5 %). V 12+ si Markízu zaplo 255-tisíc divákov (23,7 %), Joj 187-tisíc (17,4 %).
Najsledovanejšou reláciou dňa v komerčnej cieľovke boli Športové noviny Markízy, ktoré v pondelok videlo 298-tisíc divákov (32,3 %). V 12+ išlo o 560-tisíc ľudí (31,8 %).
V univerzálnej cieľovke najviac ľudí zaujalo Najlepšie počasie na Joj, ktoré si nenechalo ujsť 578-tisíc divákov (29,9 %). V 12 – 54 sledovalo predpoveď 293-tisíc divákov (28,4 %).