Pondelkový denný rebríček najsledovanejších televíznych programov v cieľovej skupine 12 až 54 rokov ukázal nielen prevahu programov Televízie Markíza, ale aj úspešnosť produkcie konkurenčnej Televízie Joj.

Najsledovanejším programom sa v pondelok stal seriál Druhá šanca z produkcie TV Markíza, ktorý si pozrelo až 327-tisíc divákov s vysokým trhovým podielom až 29,9 percenta, ktorý zároveň prekonal aj sledovanosť spravodajských programov oboch televízií.

Jojkársky seriál Hranica obsadil druhé miesto denného rebríčka, ale od Druhej šance ho delilo viac ako 150-tisíc sledujúcich divákov. Trhový podiel seriálu je dokonca najnižší v rámci poradia Top 10 nespravodajských programov.

O niečo vyšší trhový podiel, a to 24,3 percenta, zaznamenala šou Bez servítky, ktorá obsadila tretie miesto rebríčka vďaka 167-tisíc divákom.

Do Top 10 sa po prvý raz dostal aj seriál Sluha národa, v ktorom si hlavnú úlohu zahral súčasný ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj. Seriál si v pondelok pozrelo129-tisíc divákov s trhovým podielom 17,4 percenta.