Televízna jeseň sa na Slovensku začne 1. septembra. V tento deň komerčné stanice spustia premiérové vysielanie svojich programov. Jojka po niekoľkomesačnej pauze vráti do hry svoju vlajkovú loď - Ranč. Túto jeseň to bude mať Ranč naozaj ťažké, počas pondelkov mu bude konkurovať nová markizácka dráma - V zovretí. Jojka však nenecháva nič na náhodu a predstavila prvé zábery z druhej série.
Po dramatických udalostiach prvej série sa obyvatelia ranča stále vyrovnávajú s veľkou stratou. Pod povrchom sa však rodia nové tajomstvá a nečakané spojenectvá, ktoré preveria vzťahy, lojalitu a odvahu.
Druhá séria sa nesie v duchu motta „Láska i pomsta – všetko má svoj čas“. Nové epizódy prinesú návrat známych postáv, príchod nových hrdinov a odhalenie ďalších tajomstiev, ktoré zamiešajú osudmi všetkých obyvateľov.
Kreatívna producentka, autorka námetu a spoluscenáristka Danica Hričová k tomu dodáva: „Príbeh budujeme ďalej, pretrváva motív nepokoja okolo baní a pribúdajú nové rodinné tajomstvá, ktoré zažijú prichádzajúce postavy. Obľúbení hrdinovia prejdú skúškami – zrady, radosti a až vnútorné premeny im ukážu, že veci nie sú také jednoznačné, ako si mysleli. Uvedomia si, že sa dejú aj mimo ich vplyvu a nie vždy sa dajú ovplyvniť. To, čo sa zdá ako nešťastie, môže priniesť dôležité poznanie. Treba dôverovať životu – ten si vždy nájde spôsob, ako všetko vyriešiť.“
Ranč sa bude vysielať v tradičnom slote, vždy v pondelok a v stredu.
Seriál Ranč odštartoval 6. januára 2025 s vysokými číslami. Diváci boli na novinku zvedaví a prvú epizódu si pozrelo 463-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+. V obchodnej cieľovej skupine 14-56 si pripísal sledovanosť 6,6 % a podiel na trhu 19,4 %. Aj s ďalšími januárovými epizódami si držal okolo 450-tisíc divákov. Hoci mu postupne diváci pomaličky ubúdali, stále mal stabilnú fanúšikovskú základňu. Prvú sériu si pozrelo v priemere 406-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+, v obchodnej cieľovej skupine 14-56 zaznamenal priemernú sledovanosť 5,4 % a podiel na trhu 19 %.
Pre televíziu Joj sa stal Ranč najúspešnejším projektom tohto roka. Tento úspech je dôvodom, prečo televízia nezostala len pri druhej sérii. Na konferencii Mediálne trendy 2025 vedenie JOJ potvrdilo, že sa už aktívne pripravuje aj ďalšia séria. „Chceme byť pripravení na jesennú sezónu a zároveň už píšeme tretiu sériu,“ uviedla Slávka Adamíková, riaditeľka výroby JOJ Group.