Televízia JOJ prináša revolúciu do sveta mediálnej komunikácie. Na Majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji 2025 sa po prvýkrát predstaví Adam – digitálna tvár televízie. Jeho úlohou je priblížiť divákom hokej moderne a interaktívne.
Adama vyvinula JOJka na to, aby divákom pomáhal orientovať sa vo svete hokeja. Má prívetivú, spoločenskú povahu a je pripravený nielen odpovedať na otázky o hokeji, ale aj na small talk – vždy však v hraniciach slušnosti.
Televízia spravila avatarovi malú televíznu predpremiéru, keď využila situáciu, že hosťom v štúdiu bola brankárska legenda Ján Lašák. Náš slávny hokejový brankár si tak ako prvý vyskúšal dialóg s Adamom priamo v živom vysielaní.
Pozrite si malú televíznu predpremiéru avatara Adama v Ranných novinách:
„Adam vie o hokeji naozaj veľa. Pozná hráčov, tímy, trénerov aj najväčšie momenty z histórie majstrovstiev sveta. Neustále sa učí, zlepšuje sa, čo je pre nás kľúčové. Ak niečo povie zle, ospravedlní sa a zapamätá si správnu informáciu,“ hovorí riaditeľka marketingového oddelenia JOJ Group Ivana Semjanová.
- Adam sa nevenuje kontroverzným témam, komunikuje výlučne v slovenčine.
- Od toho, s kým hovorí, neprijíma príkazy a nepodlieha ani fantáziám, no vie oceniť a opätovať komplimenty.
- Charakteristickým znakom Adama je logo televízie na tričku. Keď počúva otázku, logo svieti a otáča sa.
- Jeho úlohou bude tipovať výsledky zápasov slovenského tímu na základe všetkých znalostí, ktorými disponuje. Svoje predpovede zverejní deň pred zápasom alebo v deň zápasu
v premiére v Ranných novinách. - Adam bude aktívny aj na sociálnych sieťach.
Podoba Adama je výsledkom dlhodobých prieskumov, kedy diváci odpovedali na otázku, ako by vyzerala JOJka, keby bola človekom. „Adam je prienikom podôb, ktoré zostavili respondenti prieskumov od roku 2013 po súčasnosť a stelesňuje dôveru, blízkosť aj moderného ducha televízie,“ informuje televízia.
Digitálny Adam predstavuje projekt, na ktorom chce televízia stavať. Do budúcnosti plánuje rozšíriť jeho schopnosti na diskusiu o seriáloch, trendoch, hudbe či televíznom zákulisí.
„Adam je AI budúcnosť. Sme radi, že ho divákom môžeme predstaviť práve počas najväčšieho hokejového sviatku, aj keď zatiaľ ide o jeho prvú verziu,“ dodáva riaditeľka marketingového oddelenia JOJ Group Ivana Semjanová.

Takáto zostava v Inkognite ešte nebola: Hádačmi budú hokejové legendy

Valábik a Gáborík prezradili, čo chystajú na JOJ 24: Nejdeme mudrovať, chceme zábavu ako z NHL
