Televízia Joj v náborovom spote opäť hľadá slobodné ženy. Naposledy ich verbovala do stále nespustenej šou Cesta za láskou, aktuálne zrejme pripravuje vlastnú verziu amerických formátov typu Age Of Love či The Bachelor.

Oba spája prakticky rovnaký princíp – muž v najlepších rokoch si v programe vyberá svoju nastávajúcu spomedzi prihlásených súťažiacich.

The Bachelor sa v USA úspešne vysiela už od roku 2002, naproti tomu Age Of Love má za sebou iba jednu sezónu ako letný formát v roku 2007.

Jojka opäť hľadá ženy do reality šou. Pre nového „Honzíka“

Od The Bachelor sa odlišoval celebritným obsadením ženícha – bol ním austrálsky tenista Mark Philippoussis – či menším počtom súťažiacich, ktoré boli rozdelené na „mladšiu“ a „staršiu“ skupinu - kittens versus cougars.

Kým Age Of Love sa zatiaľ na slovenských obrazovkách nevysielal, formát The Bachelor lokalizovala v roku 2006 Markíza ako Nevestu pre milionára. Program však už vysielala aj Jojka - vlani v lete zaradila americké časti pod názvom The Bachelor: Čakanie na lásku.

Markíze Nevesta pre milionára na jar 2006 priniesla v cieľovej skupine 12+ priemerný rating 20,7 % a trhový podiel 53,5 %. Joj zatiaľ nepotvrdila, pre aký formát hľadá prostredníctvom registračného formulára na svojom webe súťažiace.

Práva na formát The Bachelor vlastní spoločnosť Warner Bros. International Television, ktorá je obchodným partnerom konkurenčnej Markízy. Warner Bros. patrí pod mediálny konglomerát Time Warner, ktorý spoluvlastní aj mediálnu skupinu CME, teda majiteľa Markízy.

„Na lásku treba dvoch. Dámy, ak ste doteraz nemali šťastie na mužov, ak na toho svojho stále ešte čakáte, teraz prišla vaša chvíľa,“ prihovára sa potenciálnym kandidátkam voice-over v náborovom spote. Video je zakončené detailom na svadobný prsteň, naopak nevyskytuje sa motív ruže – tak typický pre Nevestu pre milionára a prenesene aj jej niekdajšieho hlavného protagonistu „Honzíka“ Novotného.

V spote nechýba hlavná postava „ženícha“, ktorým je Juraj Dekrét. Ten už účinkoval v inom formáte Joj – Mama, ožeň ma.

Jojka opäť hľadá ženy do reality šou. Pre nového „Honzíka“

Juraj Dekrét Zdroj: joj.sk

Televízia ho tentoraz charakterizuje ako „zabezpečeného podnikateľa a pracanta s veľkým, no zlomeným srdcom, muža, ktorý sa veľakrát v láske sklamal a zatiaľ márne hľadá tú pravú“. „Nezáleží mi na kráse, záleží mi, čo máš v srdci,“ hovorí vo videu J. Dekrét.

Súťažiace sa môžu prihlasovať e-mailom, telefonicky či vyplnením formulára na podstránke nevesty.joj.sk. Termín nasadenia formátu zatiaľ nie je známy.