Televízia Joj pripravuje novú grafiku pre svoju menšiu stanicu Plus. V utorok to naznačila statusom na Facebooku, kde divákov informuje, že „Plus sa už čoskoro zmení“.
Televízia zatiaľ náhľady nového identu ani bližšie informácie nezverejnila, avizuje, že sa tak stane v najbližších dňoch.
Plus súčasný vizuál používa od októbra 2011. Upustila pri ňom od klasického zavináča v „O“, využívaného v názve Joj.
Logo kanálu Plus, ktoré dostalo samostatný font, je v základnej grafickej podobe modro-zelené s plynulým prechodom farieb. Televízia využíva vo vizuáloch aj čisto bielu verziu názvu.
Či sa so zmenou vonkajšej formy bude nejako upravovať aj koncept stanice, nie je zrejmé.
Plus spúšťala Joj v roku 2008 ako svoj druhý kanál, pôvodne s názvom Joj Plus a orientáciou na staršie publikum. Prvý raz upravovala vizuál v marci 2010, keď ho niektorými prvkami sčasti zjednotila so svojím hlavným kanálom, zároveň sa zdôraznil aj vtedy uplatňovaný retro-štýl.
S ostatnou, výraznejšou zmenou vizuálu pred dvomi rokmi prišlo aj preformátovanie na mladšie publikum 12 - 54 a zmena programovej štruktúry, v ktorej sa začalo objavovať viac zahraničných seriálov a sitcomov.
Stanica vtedy uviedla aj nový slogan „Keď chceš viac“ a začala sa identifikovať ako „Pluska“. Upustila tak od predchádzajúceho sloganu „viditeľne viac televíznej klasiky“. Ešte na začiatku roka 2011 odstránila televízne hlásateľky.
Plus si v ostatných týždňoch drží pomerne stabilný trhový podiel, celodenne sa v strategickej cieľovej skupine 12 – 54 pohybuje na úrovni päť percent. V prime-time mala v predchádzajúcom, 45. týždni share 4,8 percenta.