Joj zdolala v 12 - 54 Búrlivé víno s filmom, dominoval hokej

Zdroj: SITA

Šieste vystúpenie slovenských hokejistov v základnej skupine neprinieslo pokorenie doterajšieho rekordu z tohtoročného šampionátu, celý zápas sledovalo v priemere 1 222 000 divákov. Najvyššiu priemernú sledovanosť si udržal duel Slovákov proti Nórom zo stredy predchádzajúceho týždňa (1 265 000 divákov).

V nedeľu bola najsledovanejšia tretia tretina spolu s predĺžením dramatického súboja, ktorú videlo 1 262 000 divákov starších ako 12 rokov. Jednotka v tom čase mala trhový podiel 57 percent. V 12 – 54 bol ešte vyšší – 62,4 percenta, rozhodujúcu fázu hokejového zápasu videlo 859-tisíc mladších divákov.

Druhú tretinu po 20:58 sledovalo 1 238 000 ľudí (50,3 %), z toho 831-tisíc z komerčnej cieľovky (56,4 %), prvé dejstvo o 20:15 1 132 000 (47,5 %), z toho 733-tisíc mladších (54 %).

V konkurencii hokeja mala Markíza s českou komédiou Kameňák 4 v komerčnej cieľovke 154-tisíc divákov (10,8 %), v 12+ išlo o 278-tisíc divákov (11,8 %). Joj s filmom Kráska a zviera zaujala 106-tisíc mladších divákov (7,4 %).

Aj v sobotu sa na čelo ratingového rebríčka dostala tretia tretina zápasu Slovákov. Vyvrcholenie popoludňajšieho duelu s Fínskom sledovalo 974-tisíc divákov (64,1 %), z toho 641-tisíc v komerčnej cieľovke (70,5 %).

Druhú tretinu sledovalo 918-tisíc divákov (66,7 %) a 600-tisíc v 12 – 54 (71,3 %), prvú 719-tisíc (59,8 %) a 462-tisíc v 12 – 54 (62,1 %).

Hokeju patrilo v sobotu prvých päť priečok v poradí najsledovanejších programov, kam sa dostali aj prestávkové štúdiá medzi tretinami.

V prime-time po 20:30 mala navrch Markíza s filmom Divergencia, ktorý sledovalo 261-tisíc mladších divákov (25,8 %) a 339-tisíc celkovo (19,9 %). Joj konkurovala snímkou Návrh, ktorá zaujala 231-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,7 %) a 337-tisíc v 12+ (18,6 %).

Jednotka aj v sobotu vysielala večer zápas z hokejových MS, duel Švédska so Švajčiarskom bol najsledovanejší takisto v závere zápasu v tretej tretine a predĺžení, keď ho sledovalo 110-tisíc mladších divákov (10,5 %) a Jednotke patrila pozícia trhovej trojky.

Počas sviatočného piatka nešiel večer hokej na Jednotke ani na Dvojke. Najsledovanejší program dňa v komerčnej cieľovke vysielala Joj, bol ním film Janko a Marienka: Lovci čarodejníc s 251-tisíc divákmi (24 %).

Joj zdolala v 12 - 54 Búrlivé víno s filmom, dominoval hokej

Janko a Marienka: Lovci čarodejníc Zdroj: TV Joj

Joj s filmom prekonala aj ratingové skóre Búrlivého vína, ktoré dosiaľ komerčná dvojka predstihla len párkrát s vlastným seriálom Divoké kone. Tentoraz vinársku ságu pokorila aj akvizícia. Piatkové Búrlivé víno malo 204-tisíc mladších divákov (19,8 %).

V 12+ bola situácia opačná, dominovala Markíza, ktorej seriál videlo 548-tisíc ľudí (28,5 %), film na Joj uprednostnilo 305-tisíc divákov (16,1 %).

So snímkou Joj sa prekrývali aj Rodinné prípady na Markíze štartujúce po 21:40. Tie sledovalo 182-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18 %) a 395-tisíc v 12+ (23,1 %).