Joj začala futbal vysielať o 17:45, zápas sa tak mal skončiť okolo 19:30 – v čase obvyklého začiatku Novín TV Joj, no pre hustý dážď sa druhý polčas začal neskôr. Televízia ho tak vysielala medzi 19:10 – 20:00, teda s kompletným prekryvom Televíznych novín Markízy.

Duel z Augsburgu s víťazným koncom pre Slovákov sledovalo v druhom dejstve 278-tisíc mladších divákov pri podiele 31,5 percenta. Televízne noviny mali 250-tisíc divákov a share 28,4 percenta.

V 12+ mal spravodajský súhrn Markízy mierne navrch, uprednostnilo ho 517-tisíc ľudí (30,8 %). Futbal na Joj sledovalo 507-tisíc divákov (30 %).

Následné Noviny TV s kratšou minutážou po 20:05 sledovalo na Joj 224-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (23,3 %) a 459-tisíc v 12+ (25,1 %).

Večer bola lídrom Markíza s filmom Dospeláci 2, ktorý sledovalo 298-tisíc mladších divákov (27,9 %) a 381-tisíc v 12+ (20,4 %). Snímku Rivali na Joj uprednostnilo 184-tisíc mladších divákov (18,7 %), v 12+ to bolo 235-tisíc divákov (13,8 %).

Aj v sobotu večer miešal karty futbal, tentoraz finále Ligy majstrov na Jednotke, ktoré aj vďaka predĺženiu bežalo až takmer do polnoci. Úsek hry od začiatku druhého polčasu o 21:45 sledovalo 199-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (24,4 %) a 367-tisíc v 12+ (26 %). Prvý polčas po 20:40 bol o niečo slabší – mal 158-tisíc mladších divákov (17,1 %) a 312-tisíc v 12+ (18 %).

Trhovou dvojkou bola s filmovou ponukou Joj, ktorá vysielala snímku Žena zabijak. Sledovalo ju 173-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,4 %) a 322-tisíc v 12+ (19 %). Markíza neuspela so štvrtým Kameňákom. Českú komédiu si pozrelo 164-tisíc mladších divákov (17,5 %), v 12+ to bolo 237-tisíc ľudí (13,8 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo Počasie na Markíze, ktoré sa od minulého týždňa vysiela v novom slote bezprostredne po Televíznych novinách. Predpoveď mala 420-tisícové publikum (29,1 %), do komerčnej cieľovky z toho spadalo 199-tisíc ľudí (27,9 %).

Piatkový večer priniesol takisto náskok Jednotky, ktorá boduje s kvízovou šou Čo ja viem. Tá si drží stabilné čísla – v 12 – 54 zaujala 204-tisíc divákov pri podiele 21,9 percenta, v 12+ mala 470-tisícové publikum (27,1 %). Čo ja viem bolo najsledovanejším programom dňa.

Medzi komerčnými stanicami mala tesne navrch Joj s filmom Cesta okolo sveta za 80 dní. Sledovalo ho 142-tisíc divákov pri podiele 16,1 percenta. Zámene manželiek na Markíze namerali peoplemetre 141-tisíc divákov (14,9 %). V 12+ mala reality šou 243-tisíc divákov (13,9 %), film na Joj 190-tisíc (12 %).

Jednotka si značnú časť divákov postrážila aj po Čo ja viem, keď vysielala doteraz najsledovanejšiu epizódu dokusérie Mafiáni - v tomto prípade až dve časti o Mikulášovi Černákovi. Prvú po 22. hodine videlo 320-tisíc divákov (20,2 %), z toho 157-tisíc v 12 - 54 (17,5 %).