Doku-reality Markízy Baby Boom mala na úvod 208-tisíc divákov z komerčnej cieľovke 12 – 54 pri trhovom podiele 17,3 percenta. V 12+ prvý diel novinky vyrábanej podľa britského formátu sledovalo 310-tisíc divákov (14,1 %).

Joj mala navrch s filmom Smrtonosná pasca: Opäť v akcii, ktorý uprednostnilo 216-tisíc divákov pri podiele 20,7 percenta. V univerzálnej cieľovke išlo o 315-tisíc divákov (16,5 %).

Vyšší share mala Markíza s následnou reality šou O 10 rokov mladší, ktorá sa tiež prekrývala s filmom na Joj. Podľa audienčnej krivky k nej diváci postupne prechádzali. Sledovanosť napokon dosiahla 198-tisíc mladších divákov (21,7 %) a 308-tisíc v 12+ (18,5 %).

V 12+ viedla po 20:25 Jednotka s reprízou Nikto nie je dokonalý. Pozrelo si ju 411-tisíc ľudí (18,7 %), z toho 170-tisíc spadalo do komerčnej cieľovky (14,2 %).

Najsledovanejším programom dňa u mladšieho publika bolo Najlepšie počasie na Joj s 351-tisíc mladšími divákmi (29 %) a 638-tisíc v 12+ (28,2 %).

Joj bola v lídrom v prime-time medzi 19. a 23. hodinou s podielom v 12 – 54 na úrovni 22,1 percenta. Markíza evidoval share 20,6 percenta.

Celodenným lídrom bola Markíza, ktorej hlavný kanál mal share 20,5 percenta, Joj utorok uzavrela so 17,9 percenta.