Sitcom Naši sledovalo vo štvrtok po 20:35 na Joj podľa peoplemtrov 448- respektíve 452-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov. To televízii prinieslo trhový podiel u mladšieho publika 35 a následne 36,2 percenta.
V prípade Joj ide o najlepší výsledok v prime-time nielen v tomto roku, ale za dlhšie obdobie. Vyšší rating v rámci sezóny 2015/206 malo len prvé vydanie šou Česko Slovensko má talent odvysielané vlani 1. septembra (483-tisíc divákov).
Dve epizódy Našich sa zaradili vo štvrtok na čelo ratingového rebríčka. Búrlivé víno v tejto konkurencii malo na Markíze sledovanosť 211-tisíc divákov pri podiele 16,9 percenta.
Sitcomu sa podarilo zvíťaziť aj v širšej cieľovke 12+, kde malo 615-tisíc a následne 602-tisíc divákov, podiely boli na úrovni 26,8 a 27,1 percenta. Búrlivé víno uprednostnilo 526-tisíc divákov (23,6 %).
Markíza prevzala pozíciu lídra po konci seriálovej novinky na Joj s premiérovou časťou reality šou Svokra. Tú po 21:50 videlo 253-tisíc mladších divákov (25,8 %) a 440-tisíc v 12+ (27 %).
Na Joj šiel v tom čase film Nebezpečne blonďavá, ktorý sledovalo 206-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,4 %) a 254-tisíc v 12+ (16,7 %).
Mierne navrch mala Markíza aj v podvečernom slote pred spravodajským blokom. Premiérové Rodinné prípady sledovalo po 18:00 194-tisíc mladších divákov (20,3 %), finišujúce Divoké kone na Joj v rovnakom čase 182-tisíc (19,4 %).
V univerzálnej cieľovke si televízie pozície vymenili, Divoké kone dovedna sledovalo 414-tisíc divákov (23,5 %), Rodinné prípady 364-tisíc (20,4 %).
Zo spravodajských relácií boli vo štvrtok najsilnejšie Športové noviny Markízy, sledovalo ich 605-tisíc divákov (27,5 %), z toho 336-tisíc v komerčnej cieľovke (27,7 %).