Pondelkovú časť Búrlivého vína sledovalo podľa informácií Mediálne.sk 223-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54. Markíze to prinieslo podpriemerný trhový podiel 17,6 percenta. Joj v prime-time nasadila film V utajení, s ktorým podľa peoplemetrov zaujala o 10-tisíc mladších divákov viac, pričom share dosiahol 19,4 percenta.
Akčná komédia sa prekrývala aj s premiérovým Kredencom, ktorý mal po 21:50 na Markíze 183-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri podiele 16,5 percenta.
V 12+ si Búrlivé víno udržalo tradične náskok, keď evidovalo dovedna 509-tisíc divákov a podiel 22,9 percenta. Kredenc mal v univerzálnej cieľovke 290-tisíc divákov (15,7 %). Film na Joj sledovalo v 12+ 329-tisíc ľudí (15,9 %).
Divákov oslovila v pondelok aj Jednotka s filmom Asterix a Obelix: Misia Kleopatra. Videlo ho 246-tisíc divákov (11,3 %), z toho až 169-tisíc spadalo do komerčnej cieľovky (13,6 %).
So svojím romantickým seriálom nebola presvedčivá v pondelok ani Joj, ktorá v podvečernom slote tento týždeň dovysiela Divoké kone. V dvojporcii mal seriál po 17:00 najprv podiel 15,7 a následne 14,2 percenta v komerčnej cieľovke. Sledovalo ho 133- respektíve 142-tisíc divákov.
Markíza mala v tomto prípade navrch s filmom Záložný plán, ktorý štartoval o 16:50 a trval až do spravodajského bloku. V 12+ naopak Divoké kone viedli, keď mali 290-tisíc divákov (17,9 %) a 342-tisíc v prípade druhej časti (18,3 %), kým film na Markíze 271-tisíc (15,6 %).
Štart má za sebou aj telenovela Nezlomná Valentína na menšej stanici Doma. V popoludňajšom slote bola v dvojitom nasadení úspešnejšia neskoršia časť so začiatkom o 16:00. Sledovalo ju 95-tisíc divákov (7,1 %), z toho 36-tisíc v 12 – 54 (4,9 %).
Celkovo najsledovanejším programom pondelka boli Televízne noviny na Markíze, ktoré videlo 327—tisíc divákov z komerčnej cieľovky (28,2 %) a 662-tisíc v 12+ (30,8 %).