Markíze namerali peoplemetre aj v tomto prípade vyšší priemerný trhový, keďže jej zábavná šou trvala o vyše hodinu dlhšie, v absolútnom počte divákov však mala tentoraz mierne navrch Joj. Česko Slovensko má talent sledovalo 351-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 27,1 percenta. Markíza mala s Tvoja tvár znie povedome 339-tisíc mladších divákov a share 31 percent.

Talent prevzal pozíciu najsledovanejšieho nespravodajského programu aj v 12+, kde mal celkovo 552-tisíc divákov (24,9 %). Tvoja tvár znie povedome zaujala 520-tisíc ľudí (27,9 %).

Nadpriemerný nedeľný výkon si drží aj Jednotka so seriálom Doktor Martin. Ten sledovalo 348-tisíc divákov (14,8 %), do cieľovky 12 – 54 z nich spadalo 158-tisíc (11,7 %).

Najsledovanejším programom nedele bolo Najlepšie počasie na Joj, ktoré videlo 636-tisíc divákov (26,9 %), z toho 353-tisíc mladších (26,4 %).

V sobotu večer sa podarilo na pozíciu lídra v univerzálnej cieľovke vyšplhať Jednotke s priamym prenosom Miss Universe, ktorý sledovalo 323-tisíc divákov (17,3 %). To bol takmer identický počet ako vlani, keď šla súťaž na RTVS v piatkovom nasadení a v pôvodnom marcovom termíne (325-tisíc divákov).

V komerčnej cieľovke tesne viedla Markíza s filmom Godzila, ktorý si zvolilo 177-tisíc mladších divákov (17,9 %). Snímku Boj o hodvábnu cestu na Joj uprednostnilo 168-tisíc divákov (16,7 %). Miss Universe mala u mladých 136-tisíc divákov (12,9 %).

Joj sa s Talentom dostala pred Tvoja tvár znie povedome

Miss Universe 2016 Zdroj: SITA

V 12+ bola dvojkou trhu Joj s 260-tisíc divákmi (15 %), Markíza bola výrazne pod svojím priemerom na úrovni 234-tisíc divákov (13,8 %). Najsledovanejším programom dňa bolo opätovne Najlepšie počasie.

Piatok v novej sezóne ovláda Jednotka s Milujem Slovensko, relácia si znovu postrážila vedenie v oboch hlavných cieľových skupinách a bol najsledovanejším programom dňa.

Ostatné vydanie zábavno-súťažnej šou videlo 560-tisíc divákov (28,7 %), v komerčnej cieľovke to bolo 270-tisíc divákov (24,7 %).

Markíza sa aj v piatok večer spoľahla na reprízu Hornej Dolnej, ktorá zaujala 198-tisíc mladších divákov (18,1 %) a 271-tisíc celkovo (13,9 %).

Joj vysielala Kuriéra, čo je prinieslo 142-tisíc mladších divákov (13,9 %), v 12+ to bolo 257-tisíc ľudí (14,2 %).

Markíza si líderstvo prevzala v piatok pred 22. hodinou po finiši Milujem Slovensko vďaka svojmu žánrovo príbuznému formátu Dobre vedieť!. Ten sledovalo 202-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (23 %) a 343-tisíc v 12+ (22,2 %).