Joj sa zvezie na aktuálnej téme prechodu na euro. Včera spustila súťaž Miliónový Silvester, na konci ktorej sľubuje vyplatiť sumu milión eur (30 126 000 korún).
Partnerom súťaže je Polus, v jeho priestoroch a na jeho logu sa nakrúca každý týždeň krátka relácia. Vysielať sa bude päť piatkov pred Panelákom.
Joj v prome opäť raz recesisticky naráža na konkurenčnú Markízu. V televíznych upútavkach odoznie napríklad "Modré z neba vám dnes už sľúbi hocikto. My vám ponúkame veľa peňazí!" či "Modré z neba je síce fajn, ale nič si zaňho nekúpite". Formát Modré z neba je jeden z jesenných diváckych trhákov Markízy.
Miliónový Silvester má čo dočinenia aj s ďalšími reláciami. Názov je ako z obdobia Miliónového tanca či Dievčaťa za milión, grafika sa podobá na Jojkin neúspešný projekt ostatnej jesene Hudobná horúčka.
Masívna kampaň okrem self-proma na obrazovke či webe zahŕňa aj tlač a outdoor. Miliónový Silvester má už aj vlastnú stránku vrámci portálu Joj.sk.
Miliónový Silvester si Joj nerobí sama. Organizátorom je televízia Ring TV, špecializovaná na audiotexové telefonické programy. Tie pravidelne pod rôznymi názvami vyrába aj pre Jojku, s ktorou sídli v rovnakej budove. Donedávna zabezpečovala ranné Skutočné príbehy a nočnú Sexi výhru. Aktuálne je aktívna na druhom kanáli Joj Plus, kde produkuje dennú súťaž Klub výhercov. Joj spoločne s Polusom figurujú v pravidlách súťaže (PDF) ako vyhlasovatelia.