Televízia Joj v piatok spustila inovovanú verziu svojich webstránok. Finálny výsledok sa výraznejšie nelíši od náhľadov, ktoré Mediálne.sk prinieslo koncom marca.
Joj sa po novom ešte výraznejšie sústreďuje na self-promo, hlavné dizajnové prvky využíva na propagáciu viacerých programov v rotujúcom menu. Okrem času vysielania obsahujú vizuály nápadné tlačidlo „play“, po jeho aktivovaní sa prehrá upútavka na program vo vyskakujúcom videookne.
Hneď po programových avízach nasleduje vo vertikálnej hierarchii vytiahnutá sekcia Archív s dvomi časťami – najnovšími videami a výberom „toho najlepšieho“. Zvýraznenie archívu a širšia ponuka videí priamo na hlavnej stránke pravdepodobne súvisí so snahou ešte viac podporiť sledovanosť videí, ktoré patria aj z inzertného hľadiska k najzaujímavejšiemu obsahu.
Archív relácií je po novom aj vo vysokom rozlíšení (720p), Joj naďalej počíta s jeho obohacovaním o akvizičné tituly, ktoré súčasne ponúka vo vlastnom televíznom vysielaní. Aktuálne sú dostupné relácie Geissenovci, Dom snov či zahraničné seriály Kosti, Beyblade Metal Fusion a Bakugan.
„Divák si môže pozrieť jednoduchou formou najnovšie epizódy v archíve Joj, Plus a Wau, alebo sa nechať viesť novým systémom odporúčania videí, ktorý dokáže na základe správania sa návštevníka ponúkať videá, ktorý ho mohli zaujať,“ komentoval ešte v marci novinky v archíve riaditeľ úseku nových médií TV Joj Ondrej Jurovčák.
Zdroj: joj.sk
Web Joj.sk je dizajnovo zjednotený aj s podstránkami menších kanálov Plus.sk a Wau.sk, na ktorej ešte beží časový odpočet (stanica začína vysielať v pondelok 15. apríla).
Na homepage Joj zvýrazňuje aj spravodajský rozmer, články ponúka v troch sekciách – Novinky z televíznej kuchyne, Topstar.sk a Noviny.sk. Obsah noviniek z televíznej kuchyne sa objaví aj po otvorení novej položky v hlavnom hornom menu „Novinky“.
V prípade Topstar.sk a Noviny.sk je návštevník presmerovaný na samostatné weby televízie, dokonca v novom okne.
Web Joj.sk evidoval v marci 647 009 reálnych používateľov, medziročne si však pohoršil o vyše 184-tisíc RU. V treťom mesiaci roka bol web Joj.sk 15. najnavštevovanejším v rámci auditovaných stránok v AIMmonitore, čím predbehol aj konkurenciu Markíza.sk.