Markíza lídrom v seriáloch? Trhová dvojka Joj reaguje na slová riaditeľa Markízy Václava Miku. Za ťahúňa hranej seriálovej slovenskej tvorby totiž považuje samu seba televízia Joj. Optiku má jednoduchú. Z jesennej štruktúry má štyri seriály. Markíza iba jeden.
"Ak Markíza je lídrom v pôvodnej dramatickej tvorbe, lebo produkuje Ordináciu, tak TV Joj je lídrom v oblasti farebného obrazu, lebo od svojho vzniku vysiela farebne. Dokonca aj Joj Plus vysiela na 99 % farebne. Stručné zhrnutie: Panelák 150 až 155 minút týždenne, od marca Profesionáli, Kutyil s.r.o., Mafstory, Ako som prežil, čiže ďalších 165 minút týždenne, čo je spolu takmer 5 a pol hodiny týždenne," reagoval pre Mediálne.sk programový riaditeľ TV Joj František Borovský.
PR manažérka Markízy Miroslava Labašová na našu žiadosť upresnila, ako to Václav Mika myslel s líderstvom: "Televízia Markíza produkuje a vysiela dlhodobo najúspešnejší a najsledovanejší seriál hranej tvorby na trhu." Tým je práve Ordinácia, vysielaná každý utorok a štvrtok.
Slová Václava Miku, voči ktorým sa Joj ohradila, padli v rozhovore pre Nový Čas Nedeľa. "Pokiaľ ide o hranú tvorbu, sme stále lídrom, lebo produkujeme 60-minútový seriál Ordinácia v ružovej záhrade a k tomu nám pribudne další seriál z mediálneho prostredia Rádio. Obidva pôjdu dvakrát do týždňa, tiež máme vo vývoji sitkom." Dôležité informácie z rozhovoru.
Do slovnej vojny o prvenstvo medzi vlastnou tvorbou sa nemôže zapojiť Slovenská televízia. Jej jediný seriál Obchod so šťastím sa pre nedostatok peňazí odkladá na neurčito. Ohrozené sú aj ďalšie zamýšľané novinky. Viac informácií.