Joj tak so svojou novinkou ide do očakávaného víkendového nasadenia. Markíza v nedeľu vysiela filmy, na jar v posledný deň týždňa neumiestnila epizódy talentovej súťaže Hlas Česko Slovenska, ktoré sa vysielali v stredu.
Očakáva sa však, že do nedeľného slotu ráta Markíza v novej sezóne s premiérovým seriálom Doktori, ktorý nakrúcala tento rok. Novinka z lekárskeho prostredia má 13 častí.
O štarte relácie V siedmom nebi sa špekulovalo dlhšie, moderátor Vilo Rozboril pôvodne naznačoval, že plnenie snov by sa na novej stanici mohlo začať už v letných mesiacoch. Napokon na sociálnej sieti potvrdil štart v septembri, televízia aktuálne doplnila aj konkrétne nasadenie.
V. Rozboril bol naposledy na obrazovke v tomto type programu vlani 4. decembra, keď Markíza odvysielala posledný diel predchodcu Modré z neba. Následne poslala formát na prestávku. Na pokračovaní spolupráce s moderátorom sa ale nedohodla.
Joj už aktuálne obnovený formát, v ktorom majú byť vo väčšej miere zapojené aj známe osobnosti, promuje vo vysielaní dlhou upútavkou.
Joj okrem V siedmom nebi zverejnila aj štart Paneláka. Ten sa s premiérovými časťami vráti na obrazovku v pondelok 25. augusta. Do novej sezóny tak vstúpi o týždeň neskôr ako Búrlivé víno na Markíze.
Vlani Joj nasadzovala 12. sériu o čosi skôr – 19. augusta, naraz so štartom reality šou Vyvolení – Dom snov.
Joj vtedy s Panelákom experimentovala v neskoršom slote po 21:30, aby sa vyhla priamej konfrontácie s Búrlivým vínom. To Markíza vlani vysielala bez prestávky aj v lete. Po dvoch týždňoch Joj krok prehodnotila a Panelák vrátila do slotu o 20:30.
Kým pred rokom televízia stavila v promo kampani na emócie, divákov zanietene sledujúcich seriál a claim „V Paneláku sa budú diať veľké veci“, tentoraz sa snaží prilákať na dramatickú zápletku.
V napätej atmosfére sa nesie aj úvodná upútavka s Jánom Koleníkom a Gabrielou Marcinkovou, ktorých na spoločnom stretnutí zaskočí streľba. V zábere sa mihne aj žena s blond vlasmi a so zbraňou. Joj pripravila aj ď alšie dve upútavky s hlavnými protagonistami.
Nasadenie ani periodicita Paneláka v novej sezóne ešte nie je definitívne potvrdená, programový plán na 35. týždeň zverejní televízia až v druhej polovici tohto. V jesennej štruktúre v prime-time Joj počíta aj s ďalším seriálom Dr. Ema.
Na jar sa Panelák vysielal štyri raz v týždni od pondelka do štvrtka. V konkurencii Búrlivého vína ťahal za kratší koniec. V komerčnej cieľovke 12 – 54 mával v priemere o vyše 100-tisíc divákov menej ako seriál Markízy, ktorý mal od januára do júna priemernú sledovanosť 371-tisíc divákov.
Odstup oboch seriálov je výraznejší v širšej cieľovke 12+, kde má Búrlivé víno značný podiel starších divákov. Panelák zas vsádza na oslovenie mladšieho, mestského publika. Vo vyjadrení trhové podielu v komerčnej cieľovke sa Joj pohybuje na úrovni 20 percent, Markíza spravidla prekračuje 30-percentnú hranicu.
S dramaturgickým konceptom Paneláka Joj v minulej sezóne experimentovala, seriál chcela výraznejšie ladiť do komediálneho žánru. Po niekoľkých týždňoch televízia priznala, že diváci zmeny neocenili a vrátila seriálu viac dramatických zápletiek.
Do zabudnutia išli aj ďalšie zmeny, ktoré uviedla Joj ešte pred nástupom nového riaditeľa Marcela Gregu. Panelák tak opätovne nezobrazuje celý deň zo života postáv, ale dej prerušuje v napínavej večernej scéne a diváci na vyvrcholenie obrazu musia čakať do nasledujúceho dňa.