M. Drobník viedol úsek od vlaňajšieho decembra, keď nahradil Ivanu Semjanovú odvolanú mesiac predtým. Do jeho nástupu bola vedením úseku poverená programová manažérka Jana Hegedüsová. Od januára bola pozícia neobsadená.

Ivan Huljak pôsobil pôvodne ako dramaturg a neskôr šéfdramaturg Joj, ako riaditeľ pôvodnej tvorby zastrešoval projekty ako Mafstory, Profesionáli, Hoď svišťom, Cestovka, Aféry, Panelák, Súdna sieň, Nevinní a ďalšie.

Bol aj kreatívnym producentom prvého ročníka Česko Slovensko má talent a podieľal sa aj na formátoch Farmár hľadá ženu a Hotel Paradise.

V posledných rokoch zodpovedal za vlastnú tvorbu a vývoj formátov Joj, od vlaňajšieho novembra sa špecificky orientoval na konkrétne projekty zábavného žánru. Joj vtedy zároveň v rámci organizačných zmien zlúčila úseky výroby a vlastnej tvorby, novovytvorené oddelenie vedie Slávka Adamíková, ktorá aj predtým zastrešovala produkciu programu ako výrobná riaditeľka.

Funkciu vedúceho PR oddelenia a hovorcu zastáva rovnako odvčera Lucia Kulihová, ktorá aj dosiaľ pracovala ako PR manažérka televízie spoločne s Michalom Pilipom a Katarínou Noskovou. L. Kulihová do Joj nastúpila v decembri 2012, do televízia prešla zo spoločnosti Eastfield zameranej na gastronómiu a výtvarné umenie, predtým robila produktové PR v produkčnej spoločnosti Kuulfabrik.

Joj našla šéfa marketingu a komunikácie vo vlastných radoch

Lucia Kulihová Zdroj: TV Joj

Počas Semjanovej a Drobníkovho pôsobenia nemala Joj oficiálne vedúceho PR, manažéri spadali priamo pod šéfa komunikácie a marketingu. Naposledy bol ako vedúci PR oddelenia vedený Jozef Gogola, v súčasnosti programový riaditeľ staníc Plus a Wau.

V oblasti public relations spolupracuje od tohto roka Joj prvýkrát plošne aj s externou agentúrou. PR kampane pre vybrané projekty TV staníc skupiny (Joj, Plus, Wau, Senzi) má na starosti Dynamic Relations, ktorá pripravuje tiež „veľký celoslovenský CSR projekt“.

Obsadenia šéfa komunikácie a marketingu je pokračovaním zmien na manažérskych postoch v Joj, kde vlani v novembri nastúpila na miesto výkonnej riaditeľky pre obchodnú stratégiu Renáta Macková. Riaditeľom nových médií sa stal Vladimír Mužík, manažérom divízie platených kanálov a služieb Andrej Miklánek.