Slabšia ako zvyčajne bola včera Kriminálka Miami (priemerný počet divákov 313 tis., rating: 6,8 % / share: 16,0 %) na Joj. Ostatné týždne sa jej darilo zaujať 350 tisíc divákov, tentoraz hodnota klesla. Ani Drišľakoviny (371 tis., 8,1 % / 18,9 %) na Jednotke neexcelovali, mali asi o 30-tisíc divákov menej, ako zvyknú priemerne dosiahnuť.


Utorkový prime-time:

Ordinácia v ružovej záhrade

 

Drišľakoviny

C.S.I.: Miami


 

C.S.I.: New York

 

De Facto

 

Kobra 11 - prime-time

 

Reportéri

 

 

Sedem s r. o.

 

Zúfalé manželky

 


Denné relácie:

Ľudia na jednotku

5 proti 5

Hopla!

Prvé Televízne noviny

Črepiny Plus

Reflex

Televízne noviny

Noviny

Správy STV

Noviny Plus

 

V úplne inej rovine diváckeho záujmu sa pohybuje seriál Ordinácia v ružovej záhrade (874 tis., 19,1 % / 44,9 %), ktorý je pre túto sezónu rozhodne so svojimi výsledkami za vodou. Nečudo, že Markíza skracuje novoročnú prestávku pred spustením tretej série, aby sa kontinuita návyku nenarušila.

Bežne prepadávajúca Kobra 11 (566 tis., 12,4 % / 38,0 %) Markízy včera prekvapivo vyskočila na dobrý nadpriemer, seriál prilákal najviac divákov za túto sezónu vôbec. V tom istom čase si držal dobrú pozíciu seriál Kriminálka New York na Joj (356 tis., 7,8 % / 23,0 %).

V hodine medzi deviatou a desiatou hodinou sa darilo Jednotke len napoly. Reportéri (363 tis., 7,9 % / 21,8 %) najprv veľmi zaujali, naopak jedno z posledných vydaní dokumentárneho seriálu Osudom skúšaní (143 tis., 3,1 % / 10,2 %) v druhej polhodine tvrdo prepadlo a pomohlo mierne rásť aj Kobre 11. Program na Jednotke divákov nelákal natoľko, že relácia ich stratila oproti minulému týždňu 150-tisíc.

Pre tento rok skončila politická talkshow De Facto na Joj, televízia do slotu nasadila niektoré z nereprízovaných dielov Kriminálky Miami (285 tis., 6,2 % / 28,1 %). Podiel bol výborný, Joj navyše zistila, že ak by nemala politickú diskusiu, ale C.S.I., môže to znamenať o 50 tisíc divákov viac. Zúfalé manželky (129 tis., 2,8 % / 13,0 %) na Jednotke v rovnakom čase už opäť tvrdo prepadli, výkon Sedem s r. o. (300 tis., 6,6 % / 31,5 %) na Markíze bol opäť len vlažný.

Markíza (43,4 %) stále hľadí na konkurenciu z výšky, obsadiť pozíciu dvojky sa opäť podarilo Joj (17,7 %), získala o percentný bod viac ako Jednotka (16,7 %).

Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.


Zdroje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
  • ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT

Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.