Slovenské holdingové zoskupenie Joj Media House už má v portfóliu firiem aj jednu českú spoločnosť. Od 6. marca patrí do skupiny česká outdoorová firma BigBoard Praha, ktorej súčasťou je aj spoločnosť Czech Outdoor. Slovenská skupina k tomuto dátumu ukončila akvizíciu stopercentného podielu v tejto firme, ktorú podľa tlačovej správy označuje za „lídra outdoorovej reklamy na českom trhu“.
Predsedom predstavenstva BigBoardu Praha ostáva jeden z doterajších akcionárov Richard Fuxa. „Dlhšie sme hľadali efektívny spôsob vstupu na český mediálny trh a v BigBoarde sa pre nás naskytla vynikajúca príležitosť,“ okomentoval akvizíciu predseda predstavenstva Joj Media House Richard Flimel.
Joj Media House je od minulého roka tiež jediným akcionárom spoločnosti BigBoard Slovensko, ktorá je jediným akcionárom firmy BigMedia a tiež firiem Recar Slovensko a Recar Bratislava, zaoberajúcim sa predajom reklamy v prostriedkoch hromadnej dopravy. Firmy už niekoľko rokov sídlili na rovnakej adrese ako viaceré spoločnosti blízke skupine J&T.
Posledným akcionárom pražského BigBoardu bol v Luxemburgu registrovaný BigBoard Holding S.A., ktorý bol spoločníkom slovenskej BigMedie do roku 2010. Vyhľadávač Google o firme neposkytuje žiadny relevantný záznam.
Joj Media House má okrem stopercentného podielu v BigBoarde a skupine televízií Joj (cez spoločnosť Slovenská produkčná) rovnaký podiel v prevádzkovateľovi webu Akcie.sk a 30-percentný podiel Starhouse Media, ktorá podniká v oblasti manažmentu umelcov.