Joj bola aj v stredu večer v peoplemetrovom meraní s odstupom trhovým lídrom, film Dedo si o 20:35 pozrelo 332-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 28 percent. V 12+ mala česká snímka 497-tisíc divákov (24,1 %).
Markíza bol s premiérovou Chart Show na hodnote 212-tisíc divákov v 12 – 54, share stanice dosahovala 17,3 percenta. V 12+ mala hudobná šou 342-tisíc divákov (15,9 %).
Jednotka v stredu zaradila životopisný film Jobs, ktorý zaujal 211-tisíc divákov (9,6 %), z toho 132-tisíc vo veku od 12 do 54 rokov (10,6 %).
Joj opätovne vystrelili pri nulových hodnotách Markízy v DVB-T aj spravodajské relácie. Z nich najlepšie na tom bolo Najlepšie počasie so 439-tisíc mladšími divákmi (34,9 %) a 774-tisíc v 12+ (33,6 %). Noviny TV Joj sledovalo 366-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (31,1 %) a 723-tisíc celkovo (32,8 %).
Markíza podľa medializovaných vyjadrení očakáva, že čísla sa jej postupne budú zlepšovať, a to aj v súvislosti so štartom avizovaných premiérových formátov. Návrat do „normálu“ však môže trvať aj rok, naznačoval v rozhovore pre Mediálne.sk koncom vlaňajška generálny riaditeľ televízie Matthias Settele, predpokladajúc, že časť divákov využívajúca DVB-T príjem prejde na alternatívne platformy, čo sa prejaví aj v peoplemetrovom paneli.
Nateraz sa však Markíza musí vyrovnať s nelichotivou situáciou – Joj bola jednotkou v prime-time od nedele do stredy, celodenným lídrom takisto okrem utorka, keď bola s Markízou na rovnakých číslach (o stotiny percenta viedla Markíza).
Trhový podiel komerčných staníc v roku 2017 | ||||
Dátum | Markíza - celý deň (%) | Markíza - prime-time (%) | Joj - celý deň (%) | Joj - prime-time (%) |
1. január | 13,9 | 16,2 | 18,2 | 26,7 |
2. január | 15,4 | 16,2 | 16,4 | 18,8 |
3. január | 16,8 | 18,3 | 16,8 | 21,2 |
4. január | 16,7 | 18,6 | 20,5 | 27,2 |
Poznámka: Dáta pre cieľovú skupinu 12 - 54, prime-time: úsek medzi 19. - 23. hodinou |
Trhový podiel 27,2 percenta v cieľovke 12 – 54 zo stredy je pre hlavnú stanicu Joj maximom v prime-time od 19. novembra 2015 (27,3 %), a to napriek tomu, že večer vysielala akvizičný film, navyše počas mimo obdobia hlavnej sezóny.
Celodenne bola Joj v stredu u mladších divákov na úrovni 20,5 percenta, Markíza mala celodenný share 16,7 percenta. Celá skupina Joj dosahovala celodenne v stredu 26,3 percenta, Markíza skončila na 23,8 percenta.