Joj bola aj v stredu večer v peoplemetrovom meraní s odstupom trhovým lídrom, film Dedo si o 20:35 pozrelo 332-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 28 percent. V 12+ mala česká snímka 497-tisíc divákov (24,1 %).

Markíza bol s premiérovou Chart Show na hodnote 212-tisíc divákov v 12 – 54, share stanice dosahovala 17,3 percenta. V 12+ mala hudobná šou 342-tisíc divákov (15,9 %).

Jednotka v stredu zaradila životopisný film Jobs, ktorý zaujal 211-tisíc divákov (9,6 %), z toho 132-tisíc vo veku od 12 do 54 rokov (10,6 %).

Joj opätovne vystrelili pri nulových hodnotách Markízy v DVB-T aj spravodajské relácie. Z nich najlepšie na tom bolo Najlepšie počasie so 439-tisíc mladšími divákmi (34,9 %) a 774-tisíc v 12+ (33,6 %). Noviny TV Joj sledovalo 366-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (31,1 %) a 723-tisíc celkovo (32,8 %).

Markíza podľa medializovaných vyjadrení očakáva, že čísla sa jej postupne budú zlepšovať, a to aj v súvislosti so štartom avizovaných premiérových formátov. Návrat do „normálu“ však môže trvať aj rok, naznačoval v rozhovore pre Mediálne.sk koncom vlaňajška generálny riaditeľ televízie Matthias Settele, predpokladajúc, že časť divákov využívajúca DVB-T príjem prejde na alternatívne platformy, čo sa prejaví aj v peoplemetrovom paneli.

Nateraz sa však Markíza musí vyrovnať s nelichotivou situáciou – Joj bola jednotkou v prime-time od nedele do stredy, celodenným lídrom takisto okrem utorka, keď bola s Markízou na rovnakých číslach (o stotiny percenta viedla Markíza).

Trhový podiel komerčných staníc v roku 2017
Dátum Markíza - celý deň (%) Markíza - prime-time (%) Joj - celý deň (%) Joj - prime-time (%)
1. január 13,9 16,2 18,2 26,7
2. január 15,4 16,2 16,4 18,8
3. január 16,8 18,3 16,8 21,2
4. január 16,7 18,6 20,5 27,2
Poznámka: Dáta pre cieľovú skupinu 12 - 54, prime-time: úsek medzi 19. - 23. hodinou

Trhový podiel 27,2 percenta v cieľovke 12 – 54 zo stredy je pre hlavnú stanicu Joj maximom v prime-time od 19. novembra 2015 (27,3 %), a to napriek tomu, že večer vysielala akvizičný film, navyše počas mimo obdobia hlavnej sezóny. 

Celodenne bola Joj v stredu u mladších divákov na úrovni 20,5 percenta, Markíza mala celodenný share 16,7 percenta. Celá skupina Joj dosahovala celodenne v stredu 26,3 percenta, Markíza skončila na 23,8 percenta.