M. Mlčoch zodpovedal v CME za treasury a finančné plánovanie, od roku 2012 bol senior managerom pre financie a analýzy so zodpovednosťou čelným predstaviteľom medzinárodnej mediálnej skupiny.
Predtým od roku 2003 pôsobil v spoločnosti PricewatershouseCoopers v Prahe, v roku 2006 sa presunul do švédskeho Štokholmu, o dva roky neskôr do Zürichu.
„Má viac ako 10 rokov skúseností v medzinárodných financiách a jeho profesionálna orientácia na mediálnu oblasť bude prínosom pre Joj Group,“ komentovala Mlčochov nástup televízna skupina v tlačovej správe.
Finančný úsek Joj dosial viedol od roku 2007 súčasný generálny riaditeľ Marcel Grega, ktorý sa v roku 2011 stal aj finančným riaditeľ akciovky Joj Media House, akcionára spoločnosti Slovenská produkčná, ktorá vlastní eseročku Mac TV, držiteľa vysielacej licencie staníc Joj Group.
„Tešíme sa, že sa rady top manažmentu rozšírili o skvelého profesionála a veríme, že sa mu bude v tíme Joj Group dariť,” konštatoval v súvislosti s Mlčochovým angažovaním M. Grega.
Manažment Joj Group prešiel od vlaňajšieho novembra viacerými zmenami, ktoré sa diali pod vedením Františka Borovského. Dalšie personálne výmeny pokračovali po Gregovom nástupe.
Do funkcie šéfky sekcie korporátnej a marketingovej komunikácie a analýz sa po štyroch mesiacoch vrátila Ivana Semjanová, ktorá v minulosti tiež pracovala pre CME – v televízii Markíza. Do Joj prišiel naspäť aj obchodný riaditeľ Martin Heržo, naopak odišli programová manažérka Jana Hegedüsová a šéf nových médií Vladimír Mužík, ktorý sa medzičasom stal výkonným riaditeľom vydavateľstva Ecopress. Mužíkovu agendu prevzal v Joj David Csino.
Finančného riaditeľa menila tento rok v marci aj Markíza, pozíciu zastáva Martina Trnavská, ktorá nahradila vo funkcii Arthura Szczerbu.